Абоненти "Vodafone" скаржаться на проблеми: як виправдовуються в компанії
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F1%2Fcaeffc0d8d525f7b38463deac4ded441.jpg)
Так, абоненти «Vodafone» не задоволені зв’язком з представниками компанії. Мовляв, додзвонитися до оператора дуже складно.
«Найшвидше оператор візьме через годину»,
«А то і цілий день неможливо дозвонитися, лише після 00:00...», - скаржаться абоненти «Vodafone».
Реагуючи на скарги, у «Vodafone» вирішили пояснити, що відбувається і що робити абонентам, які не можуть додзвонитися до операторів.
«Дійсно, часто бувають черги», - зазначили у «Vodafone», додавши, що абоненти також можуть звернутись у приватні повідомлення групи мобільного оператора.
Також у «Vodafone» підкреслили, що через велике навантаження, на жаль, очікування у черзі може бути довготривалим.
«Нам шкода, що ви зіткнулись з такими складнощами. Рекомендуємо вам використовувати також інші канали спілкування з оператором…», - пояснили у «Vodafone».