Без зв’язку та Інтернету: "Київстар" зробив заяву, яка стосується всіх абонентів
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F1%2Fb20584585f47704c1e53cdfcd90af22a.jpg)
У «Київстар» прокоментували ситуацію, через яку абоненти можуть залишитись без зв’язку та Інтернету, пише Politeka.net.
Таким чином у компанії відреагували на скарги стосовно зникнення зв’язку через відключення електроенергії.
«А з яких таких справ такий підйом тарифу? Коли якість нижче за нуль! Відключення світла, і все! Ні інтернету, ні зв'язку!... Як тільки вимкнули світло і все лягає! Навіть домашній інтернет! Замислюватимуся про зміну оператора, мене таке категорично не влаштовує. Ціни ви піднімаєте, але при цьому нічого не робите… Я гроші плачу за що? За те, що сиджу без інтернету і мережі? То ваші проблеми,а не мої…», - поскаржився один з абонентів «Київстар» на офіційній сторінці компанії у Facebook.
У «Київстар» зробили пояснення щодо зникнення зв’язку та Інтернету:
«Ситуація з відключенням електроенергії відбуваються не з вини компанії (форс-мажорні обставини), Київстар використовує усі технічні можливості, щоб забезпечити роботу базових станцій в умовах відключення електроенергії через аварії або планові роботи».