Для нас дуже важливим є діалог із громадськістю, - Ростислав Карандєєв про роботу Мінкультури
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F1%2Fda86b64e41a6732b9b14d5ec664d68ea.jpg)
Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».
За словами гостя програми, у Міністерстві є кілька проблем, пов’язані з тим, що далеко не кожен чиновник і навіть усі разом узяті розуміють справді те, що сьогодні на вістрі проблематики знаходиться, що найголовніше, куди бігти, що розрулювати передусім, де є вкрай критична ситуація, що треба змінити, яку статтю закону переписати, який нормативний акт оновити або взагалі врегулювати щось, що не врегульовано.
«Тут для нас дуже важливим є діалог із громадськістю, коли нас мають поінформувати наші клієнти. Хто є клієнтами державної політики? Митці, культурна громадськість, інституції, ті, хто зацікавлений у тому, щоб влада діяла в їхніх інтересах. Тобто поставити нам завдання, тобто поставити нам вимогу у деяких випадках, десь щось покритикувати, розкривши владі очі на якусь проблему», - пояснює Ростислав Карандєєв.
За його словами, держава орієнтована на те, щоб забезпечити роботу професійного митця, менеджера культури, людини небайдужої, яка хоче забезпечити наповнення культурного простору, і допомогти тій людині, щодо якої культурна послуга здійснюється, підтримати якісно цю послугу і відповідну їх кількість.
«Робота влади – нормативно врегулювати це все, але ми можемо не знати, можемо помилятися. І дуже важливий тут той діалог, який потрібен, між владою і суспільством, на рівні один на один із експертом, який докорінно знає всю проблематику системи, наприклад, музейної роботи, галерейної роботи, образотворчого мистецтва, тощо, у колективі це формати фокус-груп, конференцій, все, що завгодно може бути», - розповідає Ростислав Карандєєв.