Іжа Малевича на сучасний лад на Ukrainian Gastro Show

Іжа Малевича на сучасний лад на Ukrainian Gastro Show

В Києві пройшло Ukrainian Gastro Show – подія, яка вп'яте зібрала десятки найкращих шеф-кухарів країни, відомих рестораторів, українських виробників та фудблогерів.

Основна тема заходу - "Зв'язок". Її обрали, щоб зануритись у світ української гастрономічної культури та продемонструвати зв'язок їжі із нашою спадщиною, історією, суспільством і світом. Легендарні українські заклади, виробники та шеф-кухарі презентували своє бачення сучасної української кухні та поділились ідеями її розвитку.

"Через кухню ми досліджуємо українську історію та самоідентичність. Таким чином ми хочемо донести до всього світу нашу унікальність, особливість, і те, що ми українці", – говорить Андрій Скіп'ян – засновник та СЕО компанії Hoteliero.

Ukrainian Gastro Show об'єднало метрів вітчизняної смакової індустрії на одному майданчику для розвитку нашої гастро культури.

"Ми на пошуку свого шляху", – ділиться враженнями Євген Клопотенко - шеф-кухар, співзасновник гастрохолдингу "Інакші". – "Підтримувати українське обов'язково потрібно. Якщо зараз ми будемо підтримувати українських виробників, а ці виробники в свою чергу лишають гроші тут, то вони підтримують українських рестораторів, таким чином ми підтримуємо один одного. Круговорот підтримки в бізнесі. Це геніально важливо".

Ще з 2020 року подія вийшла за межі кухні і підкорила барну стійку. Напої стали невід'ємною частиною смачного обіду чи пікантної вечері на українському столі. А фудперинг та міксологія — важливою складовою української гастро культури.

"Пейринг (мистецтво поєднання іжі та напою) доповнює страву, завершує її", - пояснює сучасне "фуд-мистецтво" Дмитро Кривошап, шеф-кухар ресторану "Бавовна". - "Він навіть може її розкривати з іншої сторони. Ти куштуєш страву, тобі все подобається, смачно, але коли ти ковтаєш якийсь напій він доповнює страву і розкриває її ще більше".

Незмінний партнер заходу – Nemiroff, це український бренд - зі 150-річною історією, відомий старовинними рецептами. Згадка про перші напої датується ще 18 століттям, відтоді бренд став легендарним. Репутацію експерта бренд проніс через століття. Зараз він розвиває культуру споживання в Україні та є гордим амбасадором нашого духу й традицій у світі.

"У своїй панелі я розповідаю про Малевича. Про те, що це українець, який жив 120 років тому. І він щось їв. І він про це писав", – розповідає Євген Клопотенко. – "Я беру цю їжу і перекладаю на тарілки. Таким чином люди, які приходять поїсти, можуть відчути оцей зв'язок зі своїм минулим".

Організатори продовжують об'єднувати все більше видатних українських шеф-кухарів та виробників. І поки бренди розповідають про нашу гастро культуру та ідентичність світові, споживачі можуть підтримати їх сьогодні, обираючи українське.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ