Клієнтка "Київстар" поскаржилася на зникнення з рахунку грошей: "Дуже шкода..."
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F1%2Fe2abed7ad6ce022b0e25f62dfe5e67d9.jpg)
Абонентка "Київстар" додала, що звернулася в службу підтримки.
Своїм негативним відгуком щодо "Київстар" вона поділилась на сайті otzyvua.net.
"Дуже шкода, що Київстар краде гроши у клієнтів. Поповнила рахунок на 150 грн, 10 грн Київстар вкрала (начебто за смс за кордон, котрий я не відправляла).
Написала в службу підтримки, відповіли, що було знято 10 грн. за відправлення СМС закордон. У користувачів Арре на постійній основі спостерігаються подібні ситуації, ( відправка смс до Великобританії). Це повʼязано з операційною системою пристрою", - повідомила абонентка "Київстар".
Також клієнтка "Київстар" додала, що користується Iphone з 2004 року і така ситуація в неї виникла вперше.
"Телефон відправляє плановий звіт про свою роботу, сім-карта це бачить як вихідне смс, тому і відображається зняття. Для усунення такої проблеми рекомендуємо звернутись до сервісного центру Apple. ( там ознайомлені з даною проблемою і знають як відключити дану функцію). Користуюсь Iphone з 2004 р., але такого ще не було", - резюмувала клієнтка "Київстар".
Раніше клієнт "Київстар" поскаржився на технічну підтримку мобільного оператора.
Абонент "Київстар" повідомив, що у провайдера домашній інтернет хороший, але "обслуговування" – жахливе.
За його словами, представники "Київстару", зокрема, не могли підв'язати номер телефону до номера договору. Він додав, що збої відбуваються практично при кожному його зверненні до тех. підтримки.