Компенсація від "Київстар": оператор зробив нову заяву

Компенсація від "Київстар": оператор зробив нову заяву

Абоненти «Київстар»продовжують скаржитись на якість послуг на тлі масштабних відключень світла, пише Politeka.net.

Мовляв, оператор тарифи підвищує, але проблеми все одно є.

«У Вас мобільний інтернет з мобільного не працює вже два дні. м. Вишневе. Генератори купіть, третій рік війни. Ще домашній пропонують без світла. Я уявляю як він буде працювати»,

«Чому немає повернення коштів за ті години, коли немає домашнього інтернету? Плата по тарифу знята вчасно. Коли в нас є світло і мав би працювати домашній інтернет - його немає, бо десь ТАМ ...немає світла, а мобільний " тупить" в прямому сенсі»,

«Не шановна компанія по наданню послуг! Вас зламали і ви компенсували це минулого року, так як не надали послуг, але зараз я їх не отримую вже через півгодини як вимкнуть світло, але ви берете кошти як і раніше! Ставте генератори, я маю отримувати послуги, за котрі сплачено!!!! В мене вистачає павербанку на роутер на 3 години відключення, а у вас навіть ЛТЕ не працює, я вимагаю компенсації! Я в минулому місяці більше тижня не зміг сумарно скористатися послугами, ви зняли за місяць!!! Це не моя проблема зовсім! Або надаєте послуги як домовлялись, або компенсуйте! Я розібрався із відсутністю енергії, в за 2,5 роки війни вже мали б так само!..», - скаржаться абоненти в «Київстар».

В «Київстар» запевнили, що розуміють незадоволення клієнтів, яке викликане саме російською агресією, обстрілами енергетичної інфраструктури.

«Це форс-мажорні обставини, які впливають на всі сфери життя країни.

Але оплата послуг, які є у тарифі, допомагає нам інвестувати у відновлення зруйнованої мережі, закуповувати генератори та встановлювати тисячі акумуляторних батарей. Щоб збільшити автономність мережі під час відключень світла», - підкреслили в «Київстар».

Також в «Київстар» повідомили абонентам щодо компенсацій.

«Оскільки ситуація з відключенням електроенергії відбуваються не з вини компанії (форс-мажорні обставини), а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури, то компенсація не передбачена», - пояснили в компанії.

Зникнення зв'язку: оператор попередив абонентів про неприємне.

Абонентам "Lifecell" виплатять компенсацію: кого саме стосується.

Як швидко вимкнути прослушку на Android та IPhone.

.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ