Компенсації від "Київстар": оператор зробив важливе роз'яснення
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F1%2F5cb5c8ddc09a1dda47d9039320f8a303.jpg)
«Київстар» раніше вже повідомляв, якою якою буде обіцяна абонентам компенсація за проблеми, пов’язані з масштабним збоєм у мережі.
Так, «Київстар» скасував наступну планову плату за тариф для своїх користувачів, а також виділив 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Також в «Київстар» пояснили, що планова тарифна плата не буде стягуватись в абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01. У бізнес-клієнтів «канікули» на послуги мобільного та фіксованого зв’язку будуть діяти з 1.01 по 31.01, а в користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Компенсації від "Київстар".
У «Київстар» також зробили важливе роз’яснення щодо компенсації.
Так, один з клієнтів запитав, що потрібно, щоб автоматично знялася абонплата як компенсація.
«Чи потрібно мати щось на рахунку?» - спитав абонент.
У «Київстар» запевнили, что компенсація відбувається автоматично.
Зазначимо, що у день планової оплати гроші з рахунку абонента «Київстар» просто не знімуться і нарахуються всі обсяги за тарифом.