Посилка загубилася чи пошкодилася? Як отримати відшкодування від Укрпошти
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F2%2Fafc7c46df87cdf633fc8f91bee403a3d.jpg)
Коли Ви надсилаєте посилку через поштову службу, оператор поштового зв'язку бере на себе відповідальність за її безпечну та вчасну доставку. Однак, у деяких випадках посилка може зникнути або бути пошкоджена під час перевезення.
У таких ситуаціях оператор зв'язку, наприклад, Укрпошта, зобов'язаний компенсувати клієнтові суму, що вказана як вартість відправлення.
Коли Ви отримуєте посилку і виявляєте, що вона пошкоджена - наприклад, зіпсований вміст або пошкоджена упаковка - у Вас є право вимагати відшкодування вартості. Для цього Вам потрібно прийти в офіс поштового оператора та заповнити спеціальну форму, де Ви описуєте, що саме сталося з вашою посилкою.
Потім поштовий оператор проводить перевірку цієї ситуації і вирішує, чи може він Вам відшкодувати вартість пошкодженої посилки. Процес відшкодування може зайняти деякий час, оскільки потрібно розслідувати ситуацію.
Коли Ваша посилка втрачається або пошкоджується під час пересилання Укрпоштою, Ви можете отримати компенсацію. Це означає, що Вам повернуть гроші або компенсують вартість втраченої чи пошкодженої посилки.
Якщо Ви оголосили вартість посилки, Вам повернуть гроші, які Ви зазначили, плюс вартість пересилання та штраф. Якщо ні – Вам компенсують тільки вартість пересилання та штраф.
Щоб отримати компенсацію, треба пред'явити документи, що підтверджують угоду про пересилання. Важливо перевірити посилку при отриманні, і якщо вона пошкоджена, скласти акт про шкоду. Якщо Укрпошта не вирішує вашу скаргу, можете подати на неї в суд, але треба пам’ятати про строк – один рік.
Вам буде цікаво дізнатися знову забули забрати: скільки коштує зберігання посилок на "Новій пошті"