"ПриватБанк" втрапив у скандал, пенсіонерці з інвалідністю тепер нема на що жити: що відомо про інцидент
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F1%2F6478f5c2a5c2886d4a3f9eae789337e7.jpg)
"ПриватБанк" знову отримав скаргу від клієнта. У квітні 2024 року Степан Даніш зіткнувся з серйозною проблемою, коли його 60-річна мати, яка має інвалідність, стала жертвою фінансових шахраїв. Деталі клієнт "ПриватБанк" розкрив на сайті Мінфін.
З картки "ПриватБанк" було незаконно знято понад 30 тисяч гривень з її рахунку, які складалися з кредитних коштів, а також 6 тисяч гривень із пенсійних накопичень.
Спроби звернутися до "ПриватБанк" та повідомити про шахрайство ускладнилися через автоматизовану систему відповідей, яка перешкоджала з'єднатися з оператором та постійно ставила численні питання.
Це викликало сумніви стосовно ефективності системи моніторингу шахрайства "ПриватБанк", оскільки вона не виявила підозрілу трансакцію, навіть у той час, коли клієнтка ніколи не користувалася інтернет-банкінгом. Додатково було встановлено надмірний кредитний ліміт без згоди клієнтки "ПриватБанк", незважаючи на її протести.
Степан, син жінки, який проживає далеко від неї, стикнувся з труднощами при спробах отримати допомогу від "ПриватБанк". Це призвело до п'ятигодинного звернення до кіберполіції, хоча банк міг би заблокувати трансакцію за кілька хвилин після звернення до служби підтримки.