ТЦК не приймають "Резерв+": що робити
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F2%2F377524f29d519446115dfedc04124e97.jpg)
Все-таки заступник міністра оборони з питань цифрового розвитку, Катерина Чорногоренко мала рацію, коли говорила, що "цифровізація - неминуча". Виявляється, що в Україні електронний військово-обліковий документ має аналогічну юридичну чинність, як і паперовий.
Про це повідомила заступник міністра оборони з питань цифровізації Катерина Чорногоренко в ефірі телемарафону.
Кабміном було прийнято постанову №559. Воно чітко зазначає, що електронний військово-обліковий документ має таку ж юридичну силу, як і паперовий.
Міністерство оборони направило роз'яснення всім уповноваженим органам, які мають перевіряти ці електронні документи.
Перевіряти документи мають право працівники:
- територіального центру комплектування (ТЦК) та соціальної підтримки (СП);
- Державної прикордонної служби України (ДПСУ);
– Національної поліції.
Вона додала, що у разі відмови від розгляду електронного військово-облікового документа, необхідно повідомляти про ці випадки на електронну пошту підтримки програми "Резерв+". У листі слід описати ситуацію, що виникла.
Згідно з новим законом про мобілізацію, всі військовозобов'язані громадяни віком 18-60 років мають оновити дані протягом 60 днів – до 16 липня. У документи військовозобов'язаних вклеюватимуть VIN-коди (штрих-коди).
У майбутньому додаток Резерв+ планують додати функцію онлайн-рекрутингу до Сил оборони. У військовозобов'язаного буде можливість подати заявку на вакансію прямо з телефону.
Також, українцям по-новому вручатимуть повістки: все зміниться з 16 липня.