Українці масово скаржаться на послуги Укрпошти: затримують та втрачають посилки

Українці масово скаржаться на послуги Укрпошти: затримують та втрачають посилки

Користувачі висловлюють своє невдоволення через значні затримки в доставці посилок, що вже тривають понад 50 днів. Скарги заполонили коментарі під публікаціями Укрпошти на їхній сторінці у Facebook.

Один з клієнтів розповів, що його посилка знаходиться у місці міжнародного поштового обміну вже 55 днів, хоча всі необхідні дані для подальшої відправки були надані. Проблема ускладнюється тим, що служба підтримки Укрпошти не відповідає на дзвінки та не може пояснити причину затримки.

Інший користувач скаржиться, що його посилка з 15 квітня знаходиться в Укрпошті, а 6 червня його попросили надати додаткові документи. "Я вам їх надсилаю вже раз 6 за весь час, передайте вже їх на митницю, скільки ще чекати?" – запитав клієнт. За його словами, першу посилку просто втратили, а цю тримають вже два місяці.

Переписка з Укрпоштою. Фото: скріншот Facebook

Ще один клієнт детально описав маршрут своєї посилки, яка вже 76 днів перебуває в дорозі. Він зазначив, що поштовий оператор неодноразово запитував підтвердження вартості, і попри численні надіслані документи, митниця відмовила у розмитненні через те, що Укрпошта не надала потрібних даних.

Укрпошта відповіла лише декільком клієнтам, і відповідь була однаковою: "Ваше відправлення знаходиться в очікуванні проходження митного контролю. Ми шкодуємо, що перехід на повністю електронний обмін даних з митницею призвів до таких наслідків. Зі свого боку, Укрпошта робить все можливе для проштовхування відправлень на митний огляд. Але, від митниці є певні зауваження, що і призводять до затримок."

Причини затримок та рекомендації для клієнтів

Укрпошта зазначила, що основні проблеми виникають через:

  • неповне або некоректне заповнення даних (відсутність або некоректність телефону, неправильне зазначення коду ТНЗЕД, невідповідність типу товару задекларованій вартості);
  • відсутність підтвердження вартості вкладення.

Клієнтам рекомендують перевіряти та коректно заповнювати всю інформацію, а також надсилати підтвердження вартості на [email protected]. Однак Укрпошта наголосила, що клієнтська підтримка не може прискорити процес або зайнятись конкретною посилкою, оскільки це залежить від митниці та міжнародного департаменту.

Раніше ми розповідали, що Українцям відмовляються повертати кошти після розблокування рахунків

Також, Посилка загубилася чи пошкодилася? Як отримати відшкодування від Укрпошти

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ