10 липня – крайній термін: українських водіїв у Європі суворо попередили

10 липня – крайній термін: українських водіїв у Європі суворо попередили

20 червня Україна та Європейська комісія продовжили дію "транспортного безвізу" ще на рік, з можливістю автоматичного продовження до кінця 2025 року.

Заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач у колонці для Європейської правди розповів про деталі нових домовленостей між Україною та ЄС.

Далекобійники, фото: Уніан

"Транспортне безвіз" дозволяє українським та європейським перевізникам здійснювати двосторонні та транзитні вантажні перевезення без необхідності отримання спеціальних дозволів.

Ця угода була вперше підписана у червні 2022 року і тепер продовжена вже вдруге, цього разу із сімома новими пунктами, погодженими з українськими перевізниками.

  1. За новою угодою всі водії повинні мати на борту документи, що підтверджують наявність ліцензії. Українські водії зобов'язані мати виписку про ліцензію англійською з QR-кодом, який можна отримати через особистий кабінет за кілька секунд. Справжність документа перевіряється скануванням QR-коду.

  2. Тепер як українські, так і іноземні перевізники повинні мати документи на вантаж навіть якщо транспорт їде порожнім. Це може бути підписаний договір або заявка на перевезення із зазначенням імені, адреси та контактних даних відправника.

  3. Усі вантажівки, що виконують перевезення за згодою, повинні бути марковані спеціальною наклейкою розміром 5 см на лобовому склі. Це полегшить контроль та ідентифікацію таких вантажівок.

Далекобійники, скріншот: YouTube

До 10 липня діє перехідний період, протягом якого всі вантажівки мають повернутися до України для адаптації до нових правил та отримання оновлених документів та маркування.

  1. Введено санкції для перевізників, які систематично порушують правила. Це стосується каботажних перевезень, перевезень до третіх країн і підробки документів. Якщо компанія порушує ці правила, їй можуть заборонити здійснювати перевезення за згодою.

Слід зазначити, що не йдеться про повну заборону на перевезення до ЄС чи України, а лише про заборону на перевезення за угодою. Порядок застосування таких санкцій кожна країна ЄС та Україна має розробити до кінця року.

Ці зміни покликані зробити вантажні перевезення прозорішими та організованішими, а також полегшити контроль за дотриманням правил.

Крім того, Знай.ua повідомляв, про громадський транспорт коштуватиме дорожче: українцям офіційно підвищили тарифи.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ