"ПриватБанк" регулярно затримує зарплату, клієнтка поскаржилась: як відреагували в банку
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F1%2F87ab995ea12d0b8d10bdd0a754229721.jpg)
Жінка висловлює незадоволення через повторні затримки у перерахуванні зарплати "ПриватБанком". Вона зазначає, що незважаючи на її звернення до гарячої лінії та підтримки, кошти на картку надходять з опізненням від 5 до 10 днів. Відповідна скарга була опублікована на сайті "Мінфіну" 17 червня.
Клієнтка "ПриватБанк", яка працює вихователькою у дитячому садочку, висловила своє розчарування через повторні затримки у перерахуванні зарплати через "ПриватБанк". Вона зазначила, що бухгалтерія повідомила її про те, що кошти були перераховані ще 10 червня, проте вже пройшов тиждень, а вона не може отримати авансові виплати.
Жінка зазначила, що це не перший випадок затримок зарплати через "ПриватБанк". Вона кілька разів зверталася на гарячу лінію, писала в підтримку та навіть надсилала документи, підтверджуючи перерахування коштів, але гроші на картку надходять зі значними затримками, від 5 до 10 днів.
"Вже тиждень, як не можемо отримати авансові виплати. Я вихователь садочка. Маю не дуже велику зарплатню та двох дітей. Чоловік на війні. А Приват затримує нарахування зароблених грошей… Ганьба цим шахраям", - додала жінка.
"ПриватБанк" прокоментував скаргу жінки, заявивши, що кошти зараховуються на картку відразу після їх отримання від бухгалтерії. У банку також зазначили, що час отримання коштів може варіюватись, оскільки вони надходять не завжди у один і той самий день і час. ПриватБанк виразив бажання ретельно перевірити ситуацію та з'ясувати всі обставини, звернувшись до жінки з приватним повідомленням для подальшого уточнення.