Стягують гроші щоденно: "Київстар" надав роз’яснення
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F1%2Ff8c87d8133d0b1ab2c6853fdda93b39c.jpg)
«Київстар» надав своїм абонентам роз’яснення щодо оплати за послуги компанії, пише Politeka.net.
«Чому мінус на рахунку збільшується що дня, при цьому ви писали що цілий місять буде безкоштовне користування мережею?»,
«І в мене так само....а там в приватних потрібна реєстрація...вже 3 раз пробую…», - скаржаться абоненти на офіційній сторінці «Київстар» у Facebook.
У «Київстар» надали роз’яснення щодо ситуації:
«Оплата не знімається за тариф. Якщо у вас використовуються додаткові послуги, то вони оплачуються».
Також клієнтка «Київстар» отримала відповідь на своє питання щодо мінусу на рахунку безпосередньо зателефонувавши оператору.
«Ліміт в інтернеті, дзвонила до них. Використала і стягує по 20 гр щоденно», - розповіла клієнтка.
Поделиться сюжетом