Як оскаржити незаконні платіжки за комуналку: інструкція для споживачів
Якщо постачальник послуг самовільно підвищив тариф або виставив завищену платіжку, споживач може ініціювати перевірку таких дій на законність. Про це у facebook інформує Держпродспоживслужба.
Звернення фізичної особи або групи осіб є підставою для проведення позапланової перевірки постачальника послуг щодо законності нарахувань та формування тарифів.
"Держпродспоживслужба здійснює державний нагляд за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування тарифів у процесі надання споживачам комунальних послуг", - йдеться у повідомленні.
Державне регулювання поширюється на:
- послуги з постачання та розподілу електричної енергії
- послуги з постачання та розподілу природного газу
- послуги з централізованого водопостачання та водовідведення;
- послуги з керування побутовими відходами;
- послуги із постачання гарячої води;
- послуги із постачання теплової енергії.
Якщо є сумніви щодо правильності нарахувань за житлово-комунальні послуги, то необхідно подати звернення до Держпродспоживслужби або її територіальних органів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, боржникам за комуналку загрожують додаткові неприємності: залишаться без гривні у кишені.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, деякі українські родини зможуть заощадити на комунальних послугах: кому дозволять платити менше.