Якщо не хочете посидіти від платіжки: у "Київтеплоенерго" застерегли споживачів
Споживачі ризикують отримати некоректні платіжки від "Київтеплоенерго". З чим це пов'язано, розповіли на facebook-сторінці комунального підприємства.
Українцям нагадали, що нарахування у платіжках залежать від того, чи вчасно були передані показники лічильників. Якщо цього не було, то сума буде розрахована за іншим принципом і споживачеві, ймовірно, доведеться заплатити більше.
"Якщо показання лічильників гарячої води не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування за гаряче водопостачання здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік", - застерегли споживачів.
Показники можна передати через:
- особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40, з моб.: (099) 247-40-40, (093)-247-40-40, (096) 247-40-40;
- безкоштовна телефонна лінія: 0800404407;
- додаток "Комуналка".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у "Київтеплоенерго" дали поради, як не замерзнути взимку у власній квартирі.