"Київтеплоенерго" звернулося до споживачів з приводу лічильників: ризикуєте переплатити
У "Київтеплоенерго" звернулися до всіх побутових споживачів гарячої води із важливим нагадуванням. Що потрібно зробити, щоб не платити зайві гроші, йдеться на офіційній сторінці комунального підприємства у соціальній мережі Facebook.
Українцям нагадали, що з 5 по 30 вересня здійснюватиметься прийом показників квартирних лічильників. Це необхідно зробити кожному споживачеві, навіть тим, хто тимчасово не користується водою або хто має бойлер. У разі передаються постійні дані.
"Київтеплоенерго розпочинає прийом показань квартирних лічильників гарячої води. Передавати їх можна з 5-го числа та протягом усього місяця", - нагадали споживачам.
Споживачі, які проігнорують процедуру або запізняться з передачею показників, ризикують переплатити за послуги, оскільки постачальник використовує для розрахунку платіжки середні дані про споживання за попередні місяці.
Як передавати показники:
- особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
- мобільний додаток "Комуналка";
- Телефон кол-центру: (044) 247-40-40;
- безкоштовна телефонна лінія: 0800404407 (з мобільного);
- ящики передачі свідчень у сервісних центрах ЦКС.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тариф не змінили, але заплатити доведеться більше: "Київводоканал" попередив клієнтів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, оплачувати рахунки та передавати показники по-новому: комунальники попередили про зміни.