Максим Шкіль та "Автострада" навчаються будувати метро за гроші киян
Примітно, що “Автострада” ніколи раніше не займалася будівництвом чи ремонтними роботами, пов'язаними з метрополітеном.
На офіційному сайті Групи компаній “Автострада”, що належить Максиму Шкілю, у розділі «про компетенції» жодного слова про будівництво чи виконання ремонтних робіт пов'язаних з метро.
Підпишіться на Українці у Google News! Тільки найяскравіші новини!
Більше того, ми проаналізували компетенції всіх ТОП-менеджерів “Автостради”: жоден з них не має жодного досвіду і ніколи раніше не брав участь у будівництві чи ремонті метрополітену.
Незважаючи на той факт, що компанія “Автострада” дуже далека від будівництва або проведення ремонтних робіт у метро, КП “Київський метрополітен” 12 грудня уклало угоду вартістю 21,16 млн грн з ТОВ “Група компаній “Автострада” на проектування та підготовчі роботи з ремонту тунелю між станціями “Деміївська” та “Либідська”, про що з'явився запис у системі “Прозорро”.
Угода була укладена без проведення відкритих торгів лише через чотири дні після підтоплення тунелів між станціями.
На виділені кошти «Автострада» має розробити проектну документацію з ремонту ділянки, над якою розміщується дорога та ринок «Деміївський». А також провести тимчасове посилення (косметичний ремонт) конструкцій оправи тунелю по 1 шляху з установкою рамних або арочних конструкцій та облаштувати будівельний майданчик на поверхні. Роботи мають бути виконані протягом трьох місяців, тобто до середини березня.
Ще раз звертаємо вашу увагу, що ТОП-менеджер “Автостради” Леонід Рибицький, який відповідає за проектну документацію, ніколи раніше не мав відношення ні до будівництва, ні до проведення ремонтних робіт у метрополітені.
То яким чином "ліва" компанія, яка ніколи раніше не мала досвіду робіт у будівництві метро, отримала доступ до одного з найцінніших інфраструктурних об'єктів столиці? Відповідь на особи власника “Автостради” Максима Шкіля.
Максим Шкіль починав своє сходження ще за Віктора Януковича, будучи одним із лідерів молодіжного осередку Партії регіонів — «Молоді регіони». Саме Шкіль та інші керівники «молодіжки» ПР змогли проявити себе на повну силу під час події зими 2013 року, коли масово відправляли на Майдан так званих «титушок» – «спортсменів», які влаштовували провокації, били людей та всіляко дестабілізували ситуацію.
Після втечі Януковича Шкілю активно допомагав його кум – колишній міністр інфраструктури Володимир Омелян, який пішов з посади після викривальних матеріалів у ЗМІ.
Але Максим Шкіль, з урахуванням накрадених при Омеляні мільйонів доларів, знайшов собі нових друзів в Офісі Президента Володимира Зеленського, ставши основним підрядником "Великої забудови". Про те, скільки було вкрадено Шкілем бюджетних коштів, багато писали в пресі, що не завадило Максиму Шкілю стати головним підрядником ВП щодо постанови зруйнованої війною інфраструктури.
Окремо варто відзначити, що спроби Максима Шкіля “відмитися” були майже успішними, адже окрім “зачистки” матеріалів про тотальну корупцію на «Великому будівництві», Максим Шкіль намагається постати перед українським суспільством у ролі благодійника: для цього було залучено «непідкупного» журналіста розслідувача Ткач, який оголосив всю Україну про передачу Майбаха бізнесменом.
Після чого незалежні журналісти, такі як Ростислав Шапошников, провели власне розслідування та з'ясували всі деталі «договорняка».
Виявилося, це був піар хід, у якому «Ідеальний бізнесмен» Максим Вікторович Шкіль представлявся як добродій, а «чесний» журналіст як правдоруб, який показує справжніх героїв.
Варто зазначити, що у столиці "Автострада" не мала великих підрядів аж до середини 2023 року.
Тоді компанія зайшла в добудову Подільського мостового переходу між Троєщиною та Подолом як субпідрядник фірми “Еко-буд-трейд”.
За даними "Економічної правди", "Еко-буд-трейд" "фактично належить "дивлячому" за столицею Денису Комарницькому.
Але якщо у відновленні доріг та мостів компанія Шкіля має досвід, то все, що стосується ремонту метрополітену – це буде у чистому вигляді “експеримент”, причому за гроші киян.
Цілком прогнозовано, що відремонтована “спецями” Автостради ділянка тунелю може обрушитися будь-якої миті, адже метро будувати, це не на ремонті доріг красти, які щовесни “тануть” разом зі снігом. Тож якщо кияни і дочекаються відкриття “відремонтованих” Максимом Шкілем станцій метро, то навряд чи вони прослужать довго та будуть безпечними.