Введення графіків відключень води: "Київводоканал" звернувся до споживачів
В інформаційному просторі почала з'являтися інформація, що, крім графіків відключення електроенергії, з'являться й аналогічні графіки подачі води. У "Київводоканалі" розповіли, чи так це насправді.
Фахівці комунального підприємства попередили, що інформація про запровадження графіків відключення води у столиці через перебої в електропостачанні – фейк.
"Київводоканал" працює і працюватиме у цілодобовому режимі, щоб забезпечувати споживачів питною водою. Споживачів закликали довіряти інформації, яка з'являється лише на офіційних ресурсах підприємства.
"Ще раз наголошуємо, що Київводоканал подає питну воду киянам і свою роботу не припиняє в режимі 24/7, жодної інформації про введення графіків не розміщав на офіційному сайті компанії", - поінформували споживачів.
Варто нагадати, що споживачам рекомендують своєчасно передавати показники квартирних лічильників води, у тому числі тим, хто її тимчасово не використовує. Ці дані конче необхідні, щоб правильно сформувати рахунок до оплати.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київводоканал" заявив про необхідність перегляду тарифів: подорожчання може пройти у два етапи.