"Більшість питань вирішено телефоном": українці отримали новий спосіб взаємодії з ТЦК щодо мобілізації
За тиждень роботи фахівці гарячої лінії з питань мобілізації та обліку військовозобов'язаних, а також Call-центру Командування Сухопутних військ опрацювали 323 звернення громадян.
Про це повідомило Командування Сухопутних військ ЗСУ, якому підпорядковуються ТЦК та СП.
Там зазначають, що більшість питань була вирішена в телефонному режимі.
"Гаряча лінія з питань мобілізації та обліку військовозобов'язаних надає оперативну інформацію щодо військової служби. За номерами телефонів громадяни можуть отримати консультації з приводу своїх прав та обов'язків у процесі мобілізації, а також дізнатися про актуальні зміни в законодавстві. Це значно спрощує процес взаємодії та поінформованість в умовах воєнного стану", - зазначили в Командуванні.
Нагадаємо, раніше "Апостроф" писав, що ТЦК почали надсилати повістки військовозобов'язаним на електронну пошту, яку самі військовозобов’язані вказували під час уточнення даних.