"Київстар", "Lifecell" і "Vodafone" впроваджують радикальні зміни: стосується всіх абонентів

"Київстар", "Lifecell" і "Vodafone" впроваджують радикальні зміни: стосується всіх абонентів

Зміни в мобільних мережах «Київстар», «Vodafone» і «Lifecell» відбудуться через посилення вимог, пише Politeka.net.

Так, згідно з новим розпорядженням Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ) при Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, оновлено вимоги до роботи базових станцій мобільних операторів.

Тепер мобільні оператори, згідно з новими вимогами, повинні забезпечити доступність зв’язку під час відключень електроенергії протягом 10 годин. Замість, як нагадаємо, 4 годин.

Крім того, впроваджується графік цих змін. Так, вимагається, щоб до 1 жовтня не менше 60% станцій операторів були забезпечені автономним резервним живленням. До 1 листопада ця цифра повинна бути - 70%.

До 1 грудня мобільні оператори повинні забезпечити автономним резервним живленням 80% станцій. Позначку у 100% оператори повинні досягти до 1 лютого 2025-го року.

Крім того, ще у цьому році, до 1 грудня щонайменше 25% базових станцій операторів, в тому числі «Київстар», «Lifecell», «Vodafone» у кожній області мають бути підключені до генераторів із запасом палива або обладнані змінними акумуляторами для роботи протягом 72 годин.

Також слід знати, що з 1 вересня повинні мати можливість автономної роботи протягом 72 годин всі ключові об’єкти телекомунікаційної інфраструктури, включаючи міжнародні центри комутації, міжміські телефонні станції та національні точки обміну інтернет-трафіком.

Такі вимоги поширюються і на вузли спеціальних служб, що забезпечують роботу номерів 101, 102, 103, 104 та 112.

Зазначимо, що абоненти продовжують масово скаржитись на проблеми як з мобільним зв’язком, так і Інтернетом. Деякі клієнти мобільних операторів повідомляють, що залишаються без зв’язку одразу, як тільки вимикається світло.

Люди вимагають від мобільних операторів компенсацій або зниження тарифів.

«Ні інтернету, ні нормального звязку. Знижуйте тоді тариф»,

«Немає світла - Немає зв'язку та інтернету...»,

«Зв’язок зникає майже одразу, як вимикають світло», - скаржаться абоненти.

У "Київстар" готуються до нових серцозних проблем: чи буде зв'язок.

Дайте хоча б відкрити холодильник: в "ДТЕК" відреагували на страждання українців.

Перенесення номера в "Lifecell" може обернутися серйозною проблемою.

Поділитися сюжетом

Останні новини

“Who is who”: як «Везерфорд Україна» заробляє на державних тендерах в умовах війни

Системи оповіщення з Львівщини викликали сумніви громадськості

Світлана Грінчук: Водозабезпечення населення та залучення молоді до екологічної політики – пріоритети співпраці Мінсередовища з UNICEF Ukraine

Системи оповіщення з Львівщини викликали сумніви громадськості

Для оплати газового опалення або покупки дров: як отримати грошову допомогу

У Києві набирає обертів мовний скандал: "Зранку бачу, що моє повідомлення видалене"

Удари дронів ЗСУ по аеродрому "Ханська": у мережі з'явились супутникові знімки

Як продовжити життя літньому гардеробу восени: 8 "рецептів" від надихаючої блогерки

Що потрібно зробити з малиною в кінці дачного сезону: секрети щедрого врожаю

Анна Атаманова розповіла, чого насправді хоче путін – території чи зміни влади у Києві

Пенсію більше не побачите: кому із літніх українців терміново треба прийти до "Ощадбанку"

Шольц оголосив нову військову допомогу для ЗСУ на 600 млн євро

Водозабезпечення населення та залучення молоді до екологічної політики – пріоритети співпраці Міндовкілля з UNICEF Ukraine, – Світлана Гринчук

Патронатна служба ССО «Кревні» започаткувала інноваційну програму реабілітації «РЕСТАРТ» за підтримки Favbet Foundation

Смачніше, ніж "Оселедець під шубою": рецепт оригінального салату з буряком і куркою