Різниці немає: спеціалісти оцінили рівень знань школярів нової і старої програми
Згідно з опитуванням школярів, близько 90% учнів 6-го і 8-го класів підтвердили, що їхні вчителі намагаються максимально допомогти їм зрозуміти матеріал. Учні, які навчалися дистанційно, проходили тестування вдома, а ті, хто відвідував школу очно, складали тести на шкільних комп'ютерах або власних гаджетах.
Редакторка відділу освіти та науки Оксана Онищенко у своїй статті "Під мікроскопом. Що показав моніторинг якості шкільної освіти?" звернула увагу на те, що у рамках реформи Нової української школи (НУШ) немає суттєвої різниці у досягненнях між шестикласниками, які вже навчаються за новою системою, та восьмикласниками, які навчаються за старою програмою. Це видно з результатів загальнодержавного опитування.
Реформа НУШ, як відомо, базується на двох ключових принципах - навчання, орієнтованого на практичне застосування знань, і врахування індивідуальних особливостей кожної дитини. Однак, за словами Онищенко, ці ідеї намагаються впроваджувати вже багато років, але поки що їхнє впровадження залишається неповним.
Проблеми компетентнісного підходу можна помітити не лише у результатах тестів, але й в анкетах школярів. Приблизно 34% шестикласників зазначили, що на уроках математики їх рідко заохочують шукати альтернативні способи розв'язання задач, які відрізняються від тих, що вивчали в класі.
Втім, важливо зазначити, що більшість учнів (90%) все ж відзначили зусилля вчителів у наданні допомоги під час навчання. Вчителі продовжують пояснювати тему, доки більшість учнів її не засвоїть, що підтверджує прагнення педагогів до якісного навчання.
Раніше ми повідомляли, батьки бунтують проти 12 років навчання.
Українські учні за кордоном забувають рідну мову- детальніше на Знай.ua.