Це хороший маркетинговий хід для стимулювання людей, - Олег Хом'як про призначення
Про це він розповів у програмі «Діалоги з Максимом Ялі».
«Це синонім, коли місія кажуть – те саме. Ось я б сказав, що це те саме. По-перше, це довести неможливо. Друге – це підживлює почуття власної ваги. Ти, може, й у багнюці живеш, але призначення в тебе є. По-третє, це хороший маркетинговий хід для стимулювання людей займатися якимось розвитком, досягненнями, ще чимось. Тобто маєш призначення, ти його не знаєш, а я той, хто знає, як тобі його знайти», - пояснює Олег Хом'як.
Проте, констатує він, неможливо подивитися на людину і сказати, що ось це її призначення, їй треба рухатися туди й туди. За словами експерта, зі своєї практики він може сказати, що в людині можна побачити якийсь талант чи виклики, які перед нею стоять, але якесь призначення – ні.
Коли говорять про долю, зазначає він, то це маються на увазі деякі програми людини, ці програми є у всіх, це життєві сценарії, тобто з галузі психології, а ось на Сході говорять про карму. Тобто, стверджує гість програми, це певна зумовленість, але ніде не сказано, що має бути саме так.
«Це сценарії. А призначення - як типу ти для чогось призначений. Так само, як із місією. Якщо чесно, то цього не виявляв. Я працюю з людьми, із собою, я ось ніби щось виявляю, можу щось про це сказати, але ось сказати, що там є якесь призначення… Ну, я не розумію, про що йдеться, чесно кажучи», – підсумовує Олег Хом'як.