Батареї міняти не потрібно: лайфхак зі збільшення запасу ходу електромобіля
Автомобільні інженери розробили чудовий пристрій, який дозволить збільшити запас ходу електромобілів.
Про це інформує пресслужба Hyundai Motor Group.
Читайте також: Лідер - Volkswagen Passat: названо свіжий топ-15 дизельних авто з пробігом в Україні
Як зазначається, інженерам компанії вдалося створити аеродинамічний пристрій Active Air Skirt (AAS). Його головна функція - знизити коефіцієнт лобового опору машини на 2,8%. На їхню думку, таке невелике збільшення має вагоме значення, адже запас ходу електромобілів, що рухаються на високих швидкостях, може суттєво покращитися.
AAS пройшов випробування на електрокросовері Genesis GV60. AAS встановлюється між переднім бампером і передніми колесами автомобіля та приховується під час нормальної роботи, але працює на швидкостях понад 80 км/год, коли аеродинамічний опір стає більшим за опір кочення. Висувні панелі ховаються при гальмуванні до 60 км/год.
AAS покриває лише передню частину шин. Це пов’язано з характеристиками платформи Hyundai Motor Group E-GMP для електромобілів. Для покращення аеродинамічних характеристик ефективніше покривати лише частину шини, оскільки підлога платформи рівна. Це також функціонує для посилення притискної сили автомобіля, тим самим покращуючи зчеплення з дорогою та стабільність на високій швидкості.
За словами розробників, покращення лобового опору на 2,8% дорівнює скороченню показника аеродинамічного спротиву на 0,008, що може збільшити запас ходу на 6-7 км, припускаючи, що електрокар постійно рухається на швидкості, на якій використовується AAS.
Hyundai Motor Group не єдина компанія, хто використовує передові аеродинамічні засоби.
Раніше ми повідомляли, яких помилок припускаються водії при експлуатації автомобіля.
- Вас також може зацікавити:
Їх лише два: названі найбільш компактні пікапи в світі
Які вживані авто "приганяли" українці з-за кордону: свіжий рейтинг моделей
В Києві загорівся суперкар за 300 тисяч доларів: відео