Як доглядати кузов автомобіля, щоб він не почав гнити: важливі поради
Більшість автовласників чудово знають, що якщо на самому початку проігнорувати процес іржування автомобіля , що почався , то до шліфування і зварювання кузова недалеко, а це величезні фінансові витрати. Саме тому кожен водій намагається зберегти зовнішній вигляд свого автомобіля в ідеальному стані якнайдовше.
І справді, якщо систематично доглядати кузов машини, то виникнення корозії можна запобігти.
При цьому варто пам'ятати, що за допомогою губки та води можна забрати тільки верхній шар пилу, а ось для якісного чищення кузова потрібні спеціальні засоби. Важливо також чітко розуміти, навіщо призначено кожен засіб, адже немає універсальних засобів, які одночасно підходять для лакофарбового покриття і салону авто.
Насамперед, слід мити машину як мінімум три-чотири рази на місяць , причому економити на водних процедурах не варто. Ще б пак, якщо обмежуватися швидкою мийкою без піни, то лакофарбовий шар страждатиме набагато сильніше, ніж при мийках з автошампунем. Особливо це стосується зимового періоду, коли на кузові, днищі та в технологічних порожнинах осідає їдкий реагент.
Крім того, потрібно регулярно оглядати автомобіль на витягу або естакаді для виявлення корозійних плям та їх своєчасного видалення . Справа в тому, що на заводі автомобіль отримує лише базовий захист від корозії. Тому рано чи пізно іржа починає утворюватися на ділянках, які така обробка не торкнулася – стиках, точках зварювання, внутрішніх порожнин порогів, трубопроводах.
Полірування кузова – надійний спосіб усунення дрібних пошкоджень у вигляді подряпин та нерівностей. Але не рекомендується зловживати поліроллю кузова, оскільки він може частково видалити верхній шар. Крім того, наносити ці засоби можна виключно на поверхню, на якій відсутні ушкодження, інакше можна прискорити поширення іржі по кузову авто.
До речі, захистити кузов автомобіля від іржі можна і вельми незвичайним способом – за допомогою так званих жертовних протекторів, або жертовних анодів. У найуразливіших місцях кузова за допомогою епоксидного клею кріпляться спеціальні пластини з цинку, алюмінію або міді. Ці протектори інтегруються до бортової мережі автомобіля за допомогою проводів. При подачі струму такі протекторні нашліпки в результаті окислятимуться, менш активний метал кузова - відновлюється.
Читайте також:
Щоб не потрапити в халепу: що потрібно перевірити в машині перед дальньою поїздкою
Як підключити телефон до автомобіля, щоб слухати улюблену музику: важливі поради
Зупиніться посеред дороги: названі машини з ненадійними коробками "автомат"