На ЗАЗі зібрали кабріолет "Таврія": багажник лише для плавок та рушників
Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які й дня не можуть прожити без чогось новенького з великого та дивовижного автосвіту, є цікава історія. Справа в тому, що вже культова "Таврія" ЗАЗ-1102 стала справжнім народним автомобілем для українців у 1980-х роках.
Ця модель могла мати набагато більше незвичайних модифікацій, які так і не надійшли у виробництво.
Один із українських автоблогерів показав дуже незвичайну "Таврію" із кузовом ландо.
ЗАЗ-11025 є експериментальним проектом Запорізького автомобілебудівного заводу. Це одна з найзагадковіших модифікацій моделі.
За чутками, ЗАЗ-11025 був випущений обмеженим тиражем у три екземпляри. Один із автомобілів був проданий у Греції, а ще одне авто знаходиться в Україні. Доля третього екземпляра залишається невідомою.
ЗАЗ-11025 було створено у 1992 році на базі стандартної "Таврії". Один із дилерів українського автовиробника у Греції почав самостійно переобладнати хетчбеки на автомобілі з кузовом ландо.
Невідомо, скільки автомобілів із кузовом ландо випустив грецький дилер. За чутками, тираж становив близько 50 автомобілів.
Головні особливості ЗАЗ-11025
Технічно ЗАЗ-11025 є традиційним кабріолетом. М'який дах прикривав від сонця тільки задніх пасажирів, а попереду залишився твердий верх, але з'явився й великий люк.
Крім цього екземпляр, який був помічений у Греції, отримав легкосплавні колісні диски та новий шильдик. В іншому ЗАЗ-11025 не відрізнявся від знайомої українським автомобілістам "Таврії".
ЗАЗ-11025 оснащувався 1,1-літровим бензиновим двигуном потужністю 53 л. і 80 Нм крутного моменту. Він працював у парі з 4-ступінчастою механічною коробкою передач.
Автомобіль міг розвивати швидкість до 145 км/год. Це далеко не рекордні показники, але цього було достатньо для незвичайної бюджетної моделі з м'яким дахом.
Також, підкорювач бездоріжжя: українцям показали несподівану новинку – брутальний пікап КрАЗ.