Пішла справжня легенда: Subaru відмовляється від культової моделі, яку купують досі
Японська компанія Subaru з виробництва автомобілів нещодавно оприлюднила новий бізнес-план, згідно з яким передбачається, що в планах автовиробника вийти до 2030 року на продаж електромобілів у 50%. Саме тому компанія планує до першої половини 2025 згорнути виробництво седана D-класу Subaru Legacy.
Так, на офіційному сайті японського виробника з'явилося повідомлення , що Subaru Legacy стане історією. Основні причини такого рішення – падіння попиту на седан Subaru Legacy та бажання компанії зосередиться на електрифікації своєї лінійки.
У становий максимум продажів седана було досягнуто в 2016 році, коли було продано 65 306 моделей Legacy. Але в останні роки продаж Subaru Legacy коливається на рівні близько 25 000 автомобілів на рік.
Посилання:
- Subaru Legacy випускають з 1989 року і всього побачили світ сім поколінь моделі.
- Японський седан Subaru Legacy - відомий недорогий суперник Toyota Camry. Модель набула популярності завдяки особливому стилю, гарному оснащенню та високій безпеці.
- Автовиробник виготовив усі моделі Legacy для ринку США на своєму заводі в Лафайєтті (штат Індіана), продавши понад 1,3 мільйона моделей у країні за 35 років.
До речі, нещодавно про аналогічне рішення повідомила компанія Volkswagen. Вона планує прибрати з ринку США чотиридверне купе Arteon (зараз він коштує від 43 тисяч доларів), замінивши його електромобілем ID.7. Його ціна для Північної Америки поки що не названа.