Відомий автовиробник вирішив проблему перегріву авто: потрібна лише одна зміна
Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які й дня не можуть спокійно прожити без чогось новенького з великого дивовижного світу автомобільної техніки, є цікава інформація. Ми вже чули, що наша планета Земля щороку дедалі більше нагрівається.
У таких реаліях авто стають першими, хто приймає він тепловий удар. Транспорт часто має темні кольори і, до того ж, авто зроблені з металу. Перебуваючи в салоні, ми можемо включити кондиціонер, але що робити, щоб охолодити машину зовні?
Відповідь на це питання, схоже, змогла надати японський автомобільний гігант, компанія Nissan. Відео від фірми з'явилося у мережі YouTube.
Nissan пропонує нову ідею, що дозволяє відчутно знижувати температуру поверхні. Хоча вона не зробить ваш кузов зовсім холодним, ви зможете спокійно розраховувати на десять градусів різниці або близько того залежно від умов.
В чому суть
Пропозиція Nissan – це спеціальна високотехнологічна фарба, якою можна покривати автомобілі. Вона створена у співпраці з компанією Radi-Cool, що займається охолодженням, і містить "синтетичні композитні матеріали зі структурою, що демонструє властивості, які зазвичай не зустрічаються в природі".
Ці матеріали, очевидно, очевидно відображають інфрачервоні промені, а не поглинають їх, і певним чином (секрет, звичайно ж, не розкривають) забезпечують випромінювання хвиль, які відштовхують сонячні промені ще до того, як вони досягнуть автомобіля.
У відеоролику, показаному компанією Nissan, можна побачити результати тестування, які демонструють, що машини однакового білого кольору мають різну температуру стоячи на сонці один біля одного. Автомобіль із звичайною фарбою нагрівся до 44 градусів, тоді як машина, вкрита особливою фарбою – до 33,2 градусів за Цельсієм. Це, у свою чергу, знижує температуру та всередині.
Nissan каже, що зараз товщина шару фарби після її висихання у шість разів більша, ніж при фарбуванні звичайної. Але компанія вже працює над створенням тонших покриттів з таким самим ефектом.
Ціни та цілі
Виробник не назвав жодних цін, але можна припустити, що це буде значно дорожче за звичайну фарбу, яка використовується сьогодні. При цьому Nissan каже, що розробка більше орієнтована на фургони фургони, вантажівки та машини швидкої допомоги, ніж на споживчі автомобілі. Чому вона не пояснює.
Пасивна підтримка прохолоди в салоні автомобіля, замість покладатися на енерговитратні кондиціонери, була б величезною перевагою для водіїв у нашому світі, де спека панує все більше і довше.
Якщо пощастить, ця модна фарба не обмежиться лише комерційними автомобілями та екстреними службами. А якщо нам справді пощастить, ми зможемо отримати її в інших кольорах, окрім білого.
Також, краще, ніж Volvo: розкішний седан від ЗАЗ, який "поради" заборонили збирати.