Власники електрокарів не зможуть більше заощаджувати на зарядці: нові тарифи не пощадять нікого
В Україні більшість власників електромобілів вважають за краще заряджати свої автомобілі вдома або поряд з будинком, у гаражі або на стоянці, використовуючи загальнодоступні зарядні станції лише для довгих поїздок або у разі потреби термінової зарядки.
Точних даних про те, скільки саме власників не мають можливості зарядки будинку, немає, але з опитувань відомо, що для більш ніж 90% покупців наявність домашньої зарядки була вирішальним моментом при виборі електромобіля.
Тому побутовий тариф на електроенергію відіграє важливу роль, адже саме від нього залежить вартість заряду автомобіля на кожні 100 кілометрів. Підвищення цього тарифу може вплинути на економіку експлуатації електромобілів.
Для оцінки впливу слід здійснити розрахунки, які покажуть, наскільки збільшиться вартість зарядки.
Як приклад можна взяти середню легкову електрокар класу "С", що споживає в міському циклі близько 17 кВт-год на 100 км. Враховуючи втрати на ефективність зарядки та обслуговування батареї, загальна витрата становить приблизно 18,7 кВт-год на 100 км.
За старим тарифом це коштувало приблизно 50 гривень за 100 км, а за новим – близько 80 гривень.
Якщо використовувати двозонний лічильник і заряджати автомобіль у нічний час за пільговим тарифом, вартість заряджання знижується приблизно вдвічі. Для кращого розуміння економічної ефективності порівняємо це із зарядкою на платних швидкісних зарядних станціях за ціною близько 15 гривень за кВт-год.
Крім того, Знай.ua повідомляв, L amborghini, розкіш, 500 "конячок" і навіть V6: найкрутіші варіанти тюнінгу рідного Lanos