Американці бойкотують польоти на Boeing, бо це стає небезпечним
У США навіть з’явилися спеціальні інтернет-ресурси, де можна вибрати рейс за типом використовуваних літаків, щоб пасажири під час пошуку рейсів могли відфільтрувати літаки Boeing на користь Airbus.
Через різке зростання кількості “повітряних інцидентів” на літаках Boeing їх прозвали “death traps” – “смертельними пастками” або “трапами смерті” (гра слів).
Тільки за один тиждень:
-у Boeing 737-900 прямо в польоті над Техасом загорівся двигун;
-у Boeing 777-200 у небі над Сан-Франциско відвалилося шасі і впало на парковку;
-Boeing 737 Max 8 в аеропорту Х’юстона через проблеми з керуванням вилетів зі злітної смуги на траву;
-Boeing 787 Dreamliner під час польоту з Сіднея до Окленда раптово почав різко смикатися, через що 50 пасажирів отримали травми.
Найстрашніше, що проблеми закладаються ще на етапі виробництва літаків.
Так робітники часто забивають на технічні неполадки, розраховуючи, що їх виправлять інші бригади, тож із конвеєра виходять літаки з незакрученими болтами, а потім у них у тисячах кілометрів над землею відвалюються двері та шасі.
Нещодавній репортаж телеканалу Al Jazeera з прихованої камери на заводі Boeing у Південній Кароліні, де виготовляють 787-мі, показує, що робітники не літатимуть на власних літаках, які вони виробляють, посилаючись на проблеми з контролем якості.
Закриваючи квоти згідно з порядком денним, Boeing наймає представників меншин, нелегалів або наркоманів, які дуже погано дотримуються регламентів виробництва.
На цьому тлі 9 березня в Чарлстоні (Південна Кароліна) був знайдений мертвим Джон Барнетт.
Цей екс-співробітник Boeing пропрацював у компанії 32 роки і після виходу на пенсію почав викривати порушення, яких припускається компанія під час виробництва літаків.
За повідомленнями ЗМІ 62-річний Барнетт помер від “вогнепального поранення, завданого самому собі”. За кілька днів до загибелі він давав чергові свідчення в суді проти Boeing.