Банкомат Ощадбанку знову не видав гроші: як отримати компенсацію
Ощадбанк нещодавно повідомив, що у випадках, коли банкомати не видають гроші, клієнтам слід спочатку звернутися до правоохоронних органів. Банк поверне кошти тільки після того, як буде проведено розслідування. Такі інциденти стають все більш поширеними.
Ось один з випадків: жінка, яка була клієнткою ПриватБанку, спробувала зняти гроші через банкомат Ощадбанку. Хоча кошти були списані з її рахунку, банкомат не видав готівку.
Жінка подала заявку на повернення грошей в день проведення операції, але з того часу не отримала жодної реакції від банку. Термін обробки заявок вже минув, і вона отримала відповідь, що потрібно ще чекати. Зараз вона сумнівається, чи варто вважати це шахрайством і звертатися до поліції.
Ще один користувач зазначив, що завжди знімає готівку тільки з банкоматів ПриватБанку через проблеми з банкоматами Ощадбанку. Вказано, що банкомати Ощадбанку часто працюють некоректно, зависають або не видають гроші, а також що розгляд заяв на повернення коштів займає більше часу.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що вимагає не тільки ТЦК: де треба оновити персональні дані
Вам буде цікаво дізнатисявсе, що потрібно знати про "Картку киянина": сервіси, пільги та як її отримати