Бігав у Skyrim, і перейшов на Legend of Zelda: геймер створив мехкостюм для керування іграми
Геймер, який фанатіє від Legend of Zelda показав особливий костюм, який він сам створив з окремих деталей для максимально реалістичної гри.
За словами глядачів у соціальних мережах, цей механічний костюм краще за будь-які доступні на ринку контролери та тематичні пристрої Nintendo.
Про це стало відомо завдяки відео геймера у YouTube "Lledos".
Хлопець розповів про процес створення цього костюма на своєму каналі, а також показав процес гри з ним у Tears of the Kingdom. Система складається з різних датчиків, які відстежують рухи в реальному часі, а потім відтворюють їх у грі.
Наприклад, ви можете керувати вашим пересуванням, мечем чи цибулею, а також щитом. Крім того, управлінню піддаються польоти, плавання, виготовлення предметів, головоломки та інші функції.
Як можна побачити у ролику, починалося все не надто успішно. Система датчиків постійно еволюціонувала, отримуючи нові функції. На початку вона не дуже добре зчитувала рухи, тому між дією в реальності та її проявом у грі могло проходити кілька секунд, що є надто довгим часом для ігор, у яких треба боротися з ворогами.
Наприклад, на середині першої хвилини ролика видно, що команда зупинитися подіяла лише за дві секунди. Це, як бачимо, призводило до постійних падінь із висоти та смерті персонажа. Управління пересуванням, до речі, відбувається за допомогою кроків: крок уперед означає йти, а крок назад – зупинитися.
Як можна побачити, датчики закріплені на кожному елементі зброї, на голові, а також вмонтовані у спеціальні рукавички.
Це не перший такий винахід Lledos. Раніше він схожим чином керував своєю грою в Skyrim, причепивши датчики на справжню сокиру, а також Resident Evil 4, взявши в руки іграшковий пістолет.
Також, продовжіть життя свого смартфона: лайфхаки, які збільшать термін служби батареї вдвічі.