Як захистити номер телефону від злому: у "Vodafone" назвали простий спосіб
В першу чергу номер телефону будь-якого оператора, «Vodafone», «Lifecell» чи «Київстар» можуть викрасти, пише Politeka.net.
Один зі способів – шахраї телефонують від, наприклад, імені працівників мобільного оператора та повідомляють про необхідність підтвердити продовження користування номером телефону. Пояснюють це тим, що людина давно ним користується і потрібно підтвердження, що так буде і надалі. Виконавши всі вимоги аферистів, людина врешті решт втрачає номер свого мобільного телефону.
Кінцева мета такої афери - заволодіти номером телефону, прив’язаним до банківських рахунків, та викрасти кошти з рахунків.
Щоб убеспечити себе від таких загроз у «Vodafone», зокрема, пропонують контрактне обслуговування.
«З основних переваг контрактного обслуговування є, в першу чергу, захист номера від можливих дій третіх осіб, бо для підтвердження, що ви є власником номера, потрібен буде ваш документ», - пояснюють у Vodafone.
Також абонент зможе замовляти деталізацію подій за номером і користуватись послугами навіть за відсутності коштів на рахунку.
Контрактне обслуговування у Vodafone можна отримати через «Дія».
Для цього, як повідомляє мобільний оператор, достатньо мати застосунки My Vodafone і Дія з відображення ID-картки чи закордонного паспорту.
Додамо, якщо сім-карта перестала працювати і є підозри, що ви стали жертвою аферистів, необхідно заблокувати картки, рахунки та доступ до інтернет-банкінгу, зателефонувавши до банку. А також зателефонувати до мобільного оператора, пояснити ситуацію та просити заблокувати обидві сім-картки (стару та нову) до з’ясування всіх обставин.
Крім того, необхідно заблокувати доступи до всіх рахунків, облікових записів та персональних кабінетів, до яких прив’язаний вкрадений номер телефону.
"Київстар" вводить новий код: що станеться з номерами всіх абонентів.
"Lifecell" оголосив абонентам про важливе нововведення.
Як захистити свій мобільний телефон від злому.