Клієнт "Київстар" поскаржився на списання грошей без згоди: "давно відключений..."
Клієнт "Київстар" повідомив, що мобільний оператор на нібито неавторизоване зняття коштів з рахунку.
Своїм негативним досвідом клієнт "Київстар" поділився на сайті відгуків.
"постійно знімають кошти за сервіс, який давно відключений або, наприклад, за інтернет сесію, яка "зафіксована в системі з вашого телефону", але така сесія технічно неможлива, тому що на телефоні в налаштуваннях інтернет через оператора life, а sim карта Kyivstar взагалі відключена", - пише абонент "Київстар".
За його словами, "Київстар" нібито зняв з рахунку гроші, за деактивовану послугу.
"також зняло кошти за давно деактивований сервіс 5 гб інтернету за 50 грн", - додав клієнт "Київстар".
Головним недоліком клієнт "Київстар" назвав "постійне неавторизоване зняття коштів у рахунки".
До речі, нещодавно клієнтка "Київстар" залишила негативний відгук щодо роботи мобільного оператора.
Абонентка "Київстар" повідомила, що буцімто без відома їй підключили 5 додаткових гігабайт.
За її словами, під час спілкування із співробітниками "Київстар" вона оцінила роботу мобільного оператора на максимальну оцінку.
Однак у розмові представник мобільного оператора не повідомив її, що має додаткові витрати на ці 5 гігабайт у розмірі 50 грн.
Наприкінці клієнтка "Київстар" назвала головні недоліки мобільного оператора:
"брехливі оператори, а якщо хоч якісь гроші потрапляють на твій рахунок, київстар списує їх з будь-якої причини. вчора залишок просто перерахувала іншій людині. Тому що обіцяли повернути 10 грн., а вкрали 20 грн.