Почали знімати плату за послуги, які не замовлялись: "Vodafone" потрапив у скандал

Почали знімати плату за послуги, які не замовлялись: "Vodafone" потрапив у скандал

Так, один з абонентів «Vodafone» повідомив про повну відсутність Інтернету, пише Politeka.net.

«Як змусити працювати ваш мобільний інтернет у Харкові? Блекауту навіть нема, але інтернету нема повністю. Думаю треба ще подорожчання, щоб знов зробити фейкову модернізацію типа під блекаути», - поскаржився клієнт на офіційній сторінці Vodafone у Facebook.

«Підтверджую, мобільний інтернет в Харкові і в районі міста поганий», - повідомив ще один абонент.

У компанії пообіцяли розібратися у ситуації.

Також «Vodafone» звинуватили у «грабіжництві». Мовляв, знімається оплата за послуги, які не замовлялися.

«Я ваш контрактний клієнт уже понад 20 років. Ще з тих часів, коли компанія мала іншу назву. Але такого дніща, як це відбувається зараз з вашими послугами, за весь час користування я не бачила! Ви перетворилися в грабіжників! Ви почали знімати плату за послуги, які я не замовляла. При тому, що у мене тариф оплачено на рік вперед! З'явилося стійке бажання перейти до іншого оператора», - розповіла жінка на сторінці «Vodafone».

Відповідаючи на скаргу, у компанії також пообіцяли розбіратися, що сталося.

Ще один клієнт розповів, як у компанії «Vodafone» не змогли виконати те, що нібито обіцяли.

«В жодному разі не ведіться. Батьки вирішили без мене підключити. Пообіцяли три місяці безкоштовно. Через пів дня інтернет зник. По телефону сказали, що не вистачає грошей на рахунку. Потрібно внести 46 гривень. На другий дзвінок 142 гривні. На третій 39. Потім сказали заявку прийняли. Їх помилка. Розгляд протягом трьох днів. Зараз розриваємо договір. Але вони відразу починають розповідати, що це буде складно. Розірвання через кабінет. Пристрій потрібно відправити НП. Я наполегливо рекомендую подумати перш ніж підписуватись на авантюру», - повідомив чоловік у коментарях до повідомлення «Vodafone» щодо технології, як підключити Wi-Fi, коли нема світла.

У «Vodafone» запевнили, що компанія готова визнавати помилки і якщо виникли складнощі з акцією для нових підключень, то їх усувають, а також запропонували обуреному клієнту звернутись в особисті повідомлення для подальшої консультації.

"Київстар" поставив абонентів перед неприємним фактом.

Підключення eSim замість Sim: в "Lifecell" розкрили абонентам, що зміниться.

Нові проблеми зв зв'язком: "Київстар" повідомив абонентам, як не платити.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ

​Війська РФ атакують ЗСУ хімічними боєприпасами: за жовтень було понад 320 випадків