Почали знімати плату за послуги, які не замовлялись: "Vodafone" потрапив у скандал

Почали знімати плату за послуги, які не замовлялись: "Vodafone" потрапив у скандал

Так, один з абонентів «Vodafone» повідомив про повну відсутність Інтернету, пише Politeka.net.

«Як змусити працювати ваш мобільний інтернет у Харкові? Блекауту навіть нема, але інтернету нема повністю. Думаю треба ще подорожчання, щоб знов зробити фейкову модернізацію типа під блекаути», - поскаржився клієнт на офіційній сторінці Vodafone у Facebook.

«Підтверджую, мобільний інтернет в Харкові і в районі міста поганий», - повідомив ще один абонент.

У компанії пообіцяли розібратися у ситуації.

Також «Vodafone» звинуватили у «грабіжництві». Мовляв, знімається оплата за послуги, які не замовлялися.

«Я ваш контрактний клієнт уже понад 20 років. Ще з тих часів, коли компанія мала іншу назву. Але такого дніща, як це відбувається зараз з вашими послугами, за весь час користування я не бачила! Ви перетворилися в грабіжників! Ви почали знімати плату за послуги, які я не замовляла. При тому, що у мене тариф оплачено на рік вперед! З'явилося стійке бажання перейти до іншого оператора», - розповіла жінка на сторінці «Vodafone».

Відповідаючи на скаргу, у компанії також пообіцяли розбіратися, що сталося.

Ще один клієнт розповів, як у компанії «Vodafone» не змогли виконати те, що нібито обіцяли.

«В жодному разі не ведіться. Батьки вирішили без мене підключити. Пообіцяли три місяці безкоштовно. Через пів дня інтернет зник. По телефону сказали, що не вистачає грошей на рахунку. Потрібно внести 46 гривень. На другий дзвінок 142 гривні. На третій 39. Потім сказали заявку прийняли. Їх помилка. Розгляд протягом трьох днів. Зараз розриваємо договір. Але вони відразу починають розповідати, що це буде складно. Розірвання через кабінет. Пристрій потрібно відправити НП. Я наполегливо рекомендую подумати перш ніж підписуватись на авантюру», - повідомив чоловік у коментарях до повідомлення «Vodafone» щодо технології, як підключити Wi-Fi, коли нема світла.

У «Vodafone» запевнили, що компанія готова визнавати помилки і якщо виникли складнощі з акцією для нових підключень, то їх усувають, а також запропонували обуреному клієнту звернутись в особисті повідомлення для подальшої консультації.

"Київстар" поставив абонентів перед неприємним фактом.

Підключення eSim замість Sim: в "Lifecell" розкрили абонентам, що зміниться.

Нові проблеми зв зв'язком: "Київстар" повідомив абонентам, як не платити.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Які дерева не можна садити у себе на ділянці: важливі поради

Апетитні рибні мафіни: рецепт від зірки "Мастер Шеф", який замінить звичні котлети

П'ять важливих порад від досвідчених садівників: як поливати сад і город восени

Буде ще дорожче: сметана, сир та інша "молочка" стане справжньою розкішшю

Як обрізати сливу для щедрого врожаю у наступному році: хитрощі садівників

Шукаєте ідеального чоловіка - це вони: 2 знаки Зодіаку, з якими мріє бути багато хто, але є складність

Посилки з AliExpress стануть розкішшю: нові правила позбавлять дешевого шопінгу

Курка в клярі з бататом: "Мастер Шеф" Хіменес-Браво дав ситну вечерю без клопоту

Прості хитрощі для пишного тіста: як стати майстром випічки за один день

Окупанти готують удари по енергетиці: ворог має понад тисячу ракет

Як доглядати за ґрунтом восени, щоб покращити родючість: важливі поради городників

Відкладіть телефон негайно: важливо відмовитись перед сном

Нові ліміти на грошові перекази: Ощадбанк порадив, як обійти обмеження

Жінка "зливала" місця перебування ТЦК: її оштрафували на 140 тисяч та забрали телефон

Наступний тиждень може стати багато в чому історичним для України - Зеленський