В "Київстар" повідомили дуже неприємну новину: стосується тарифів
В телекомунікаційній компанії «Київстар» надали відповідь щодо тарифів, пише Politeka.net. Зокрема, чи можна відмінити їх підвищення.
«Дивіться, ось знову черговий актуальний тариф припиняє діяти. Але, Київстар, я відмовляюсь від переходу на інший і від автоматичного переведення мене на новий тариф, тож я вимагаю залишити мене на поточному тарифі», - підкреслив абонент.
Абонент також зазначив, що компанія мала повідомити його не менше, ніж за 10 днів про автоматичну зміну тарифу.
«Я, як повідомлена особа, не менше, ніж за 10 днів повідомляю, що я не даю згоду на автоматичне переведення на інший тариф і не маю бажання самостійно переходити на інший тариф», - оголосив абонент.
У «Київстар» відреагували на вимогу незадоволеного абонента, запевнивши, що зміни стосуються всіх користувачів цього тарифу, отже, відмовитися від них в індивідуальному порядку можливості немає.
«Зміни неминучі», - наголосили у «Київстар».