"Знаємо все, що зламано": розробники Skyrim та Fallout розкрили "секрети" своїх глюків
Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які люблять проводити час за відеоіграми, є дуже цікава інформація. Всесвітньо відома студія Bethesda, незважаючи на свій великий вік, продовжує бути дуже популярною. Чого тільки вартий Skyrim. Ця гра, незважаючи на свій поважний вік, досі продовжує бути популярною, як і інші ігри студії.
Однак Bethesda також добре відома тим, що її ігри містять безліч технічних помилок та багів. Ці проблеми часто настільки поширені, що фанати регулярно створюють власні патчі для їхнього виправлення.
За словами Брюса Несміта, провідного дизайнера Skyrim та колишнього директора з дизайну в Bethesda, причини цих помилок не є таємницею для розробників.
У недавньому інтерв'ю VideoGamer Несміт пояснив, що складність ігор Bethesda є основною причиною частих багів.
Складна природа ігор Bethesda
Ігри Bethesda є масштабними за обсягом, пропонуючи гравцям різноманітний ігровий досвід та складні інколи заплутані світи, сповнені динамічних взаємодій. За словами Несміта, такий рівень складності робить неминучим те, що баги прослизатимуть.
[quote author=""]"Коли розробник випускає гру, він знає все, що в ній зламано, це не секрет", - сказав Несміт.
Він зазначив, що розробники часто знають про багатьох багів, з якими зіткнуться гравці, але вони одночасно стикаються із важким рішенням, коли потрібно нарешті припинити полірування та випустити гру.
"У вас є список із 700 багів або близько того, і вони все одно залишаться в грі, тому що ви не можете виправити все", - додав він.
Для Bethesda затримка гри для виправлення кожної помилки означала б безкінечний цикл доопрацювання без досягнення досконалості. Тому студія врешті-решт приймає рішення про дозвіл, знаючи, що деякі проблеми залишаються невирішеними.
Баланс між різноманітністю геймплею та поліруванням
Несміт також визнав, що Bethesda могла б витрачати більше часу на полірування своїх ігор. Однак він вважає, що підхід студії до розробки ігор зосереджено на наданні широкого спектру ігрових можливостей, що може компенсувати деякі технічні недосконалості.
Але він також зазначив, що різноманітність їхніх ігор дозволяє гравцям не помічати певних недоліків.
"NPC, який деякий час бігає на місці перед стіною, виглядає прийнятно, якщо ви можете зробити з ним 17 різних речей, тоді як у більшості інших ігор ви можете зробити з ним лише пару речей", – каже Несміт.
Цей компроміс між багатством ігрового процесу та наявністю багів став визначальною характеристикою ігор Bethesda. Гравці можуть зіткнутися із глюками, але глибина ігрового світу часто компенсує ці недоліки.
Bethesda працює над The Elder Scrolls VI
Наступним довгоочікуваним проектом Bethesda є The Elder Scrolls VI. Фанати з нетерпінням чекають, якою вийде гра, але, враховуючи історію студії, деякі можуть загадувати питання, наскільки "зламаною" буде наступна частина.
Як припускає Несміт, складність ігор Bethesda може призвести до того, що баги стануть просто частиною ігрового процесу – прийнятною ціною за величезні складні світи, які створює студія.
Також, почався сезон гарбуза: як приготувати смачні та шалено корисні оладки, рецепт.