"Київстар" звернувся до всіх абонентів через "продаж номерів": що відомо
Так, у "Київстар" повідомили, як отримати «Щасливий день».
Про це розповіла пресслужба "Київстар" у Фейсбук.
"Користуйтеся безлімітним інтернетом протягом дня за 1 грн. Ми продовжили акцію аж до 31 серпня. Щоб встигнули всі. Підключити «Щасливий день» можна в Мій Київстар один раз на 7 днів", - йдеться у повідомленні "Київстар".
Проте у коментарях користувачі мережі поділилися проблемами, з якими довелося зіштовхнутися під час користування мобільним оператором.
"Хочу залишити скаргу!!! Вже 3 місяць немає чіткої відповіді на має питання! В онлайн магазині Київстар було придбано номер, через 28 днів без повідомлення номер було забрано та знову виставлено на продаж? На якій підставі? Я зверталась до операторів, до представників консультантів у фізичних магазинах але всі перенаправляють одне на одного!!! Прошу посприяти вирішенню мого питання або хочаб почути відповідь", - скаржиться один із користувачів.
У "Київстар" надали відповідь на скаргу, яку залишили у коментарях:
"напишіть, будь ласка, свій номер і деталі ситуації в особисті повідомлення для перевірки".
До слова, у "Київстар" повідомили, коли в Україні буде 5G.
У Київстар" відповіли, що "запуск 5G — це масштабний проєкт, який розробляє Кабмін разом з Національним регулятором. Стежте за новинами на нашому сайті".
Правила мобільного зв'язку зміняться: зачепить абонентів всіх операторів.
"Vodafone" раптово підвищив тарифи: скільки тепер доведеться викласти абонентам.
Чому немає зв'язку: в "Київстар" дали вичерппну відповідь.