Корупцію в "Укрзалізниці" перекриють підвищенням цін: "Якщо ти монополія – ти можеш"

Корупцію в "Укрзалізниці" перекриють підвищенням цін: "Якщо ти монополія – ти можеш"

«Укрзалізниця» – це чудове підтвердження того, як погано можуть керувати державною монополією. Замість того, щоб шукати шляхи економії або збільшення доходів, керівництво вирішило просто підвищити ціни на свої послуги. Так вважає Станіслав Зінченко із GMK Center, який прокоментував новину про плани УЗ підняти тарифи на вантажні перевезення.

Зінченко каже, що ситуація в УЗ виглядає як "магія":

"Обсяги перевезень зросли, доходи зросли, але плануються збитки. Це класичний приклад неефективного управління державної монополії. Якщо ти монополія – ти можеш робити будь-які фінансові результати, ціни та тарифи робити. Все це – елементи непрозорих розрахунків та, вибачте, відчуття безкарності".

Укрзалізниця

Багато учасників ринку не розуміють, навіщо УЗ хоче підвищити тарифи. Зінченко каже, що навіть якщо тарифи піднімуть, це не допоможе компанії, якщо вона не почне краще керувати своїми доходами та видатками.

Щоразу, коли УЗ піднімає ціни, вони кажуть, що це потрібно для того, щоб нагромадити гроші на інвестиції. Але навіть після підвищення тарифів компанія не виконує своїх обіцянок щодо ремонту шляхів. Зінченко також нагадав, що УЗ має внутрішні ресурси, які могли б допомогти компанії, не підвищуючи тарифи.

Наприклад, у них є великий запас металобрухту, який вони могли б продати та отримати від цього сотні мільйонів гривень. Але УЗ не продає цей металобрухт, тому що це потрібно робити через систему Prozorro, що, можливо, занадто складно для них.

Укрзалізниця

Зінченко каже, що компанії потрібно скоротити витрати та оптимізувати свої витрати, особливо у нинішній складній економічній ситуації. Замість того, щоб підвищувати тарифи, УЗ має зосередитися на тому, щоб стати більш ефективною та використовувати свої внутрішні резерви.

Незважаючи на те, що УЗ заробила за півроку понад 3 мільярди гривень, вона прогнозує збитки у розмірі понад 2 мільярди гривень до кінця року. Чому це відбувається, компанія не пояснює, але стверджує, що потрібно підвищувати тарифи на перевезення вантажів.

Експерти вважають, що причиною збитків є неефективне управління та корупція. Наприклад, варто перевірити, скільки дизельного палива використовує УЗ, адже норма витрати палива в Україні була вдвічі вищою, ніж у Казахстані.

Раніше ми писали, Кличко назвав новий термін відкриття синьої гілки метро: цього разу точно

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Укрзалізниця" не має квитків для тих, хто захищає країну: яке рішення знайшли громадяни

Поділитися сюжетом

Останні новини

Як і коли посадити ожину восени саджанцями: топ порад від садівників

Десерт "Льод та вогонь": спрощений рецепт від відомого кухаря, який вразить ваших гостей

Як правильно зберігати врожай буряків узимку: важливі поради та секрети від професіоналів

Зупиніться з консервацією, адже доведеться викидати: скільки можна зберігати варення, соління та компоти

Чим обробити сад від шкідників восени: експерти назвали кращі методи

Небезпечна бактерія живе в рибі та "пожирає людей": жінка залишилася без рук та ніг після вечері

Ціни на пальне змінилися: скільки коштує заправити повний бак

Заливний пиріг з цибулею та яйцем: легкий та корисний рецепт від зірки "Мастер Шеф" Лізи Глінської

Для чого використовують кондиціонер для білизни і чи потрібен він при пранні: міфи, в які ви вірите

"Доведеться підвищувати вдвічі": українські інтернет-провайдери готують нові тарифи

Як підготувати грядку під часник восени: правила гарантованого врожаю від господинь

Повістки вручатимуть "прозоро" – ТЦК зобов’язали до нових правил

500 гривень на продукти від "Ощадбанку": як отримати

На Харківщині волонтер пограбував дитину: замість покарання хотів на фронт

Україна вперше в історії стала бронзовим призером ЧС з футзалу