Легко втратити гроші: українці скаржаться на банкомати ПриватБанку
При використанні банкоматів ПриватБанку існує ризик залишитись без грошей. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Клієнт ПриватБанку заявив, що через банкомат намагався поповнити свою картку і вже вніс кошти, але пристрій перезавантажився. Після цього банкомат повернув картку, а гроші не зарахував.
"При поповненні поточної картки готівкою банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку та не зарахував гроші", - поділився українець.
Клієнта не так засмутила ситуація з банкоматом, як реакція співробітників ПриватБанку. Після кількох звернень у підтримку йому заявили, що жодних збоїв у роботі пристрою зафіксовано не було. Куди поділися гроші, а головне, як їх повернути, йому не повідомили.
"Звернення 4 рази на чат ПриватБанку та скарга засобами приват24 ефекту не дали, відповідь одна: збоїв не виявлено. Дуже прикро і незрозуміло куди зникли гроші", - обурився клієнт.
Представники "Привату" відреагували на публічну скаргу та заявили, що передали інформацію до відповідного відділу і в ситуації вже розбираються профільні фахівці.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на "Універсальні" картки: клієнти б'ють на сполох.