"Lifecell" на тлі скандалу з "Vodafone" звернувся до абонентів: що потрібно знати
«Lifecell» зробив оголошення щодо своєї послуги «Другий номер».
«Підключайте послугу "Другий номер” та тримайте свої особисті й робочі справи під контролем! Ви отримаєте додатковий номер, який можна використовувати для тимчасових контактів!», - закликали у «Lifecell».
Також у компанії перерахували переваги послуги «Другий номер». Це, як підкреслили в «Lifecell», зручно, адже одна SIM-ка, а номера два.
Крім того це конфіденційно - співрозмовники бачитимуть Другий номер, а не основний. Але сам абонент бачитиме, на який номер він отримуєте дзвінок.
У «Lifecell» також підкреслили, що послуга «Другий номер» - це вигідно.
«Не потрібно підключати ще один тарифний план», - пояснив мобільний оператор.
Підключення Другого номеру у «Lifecell» дуже швидко – необхідно просто набрати *878#.
«Вартість — 85 грн/4 тижні. Якщо на рахунку недостатньо коштів на 28 днів, оплата здійснюється на менший період, пропорційно до стану рахунку», - пояснили у «Lifecell».