Ощадбанк створює проблеми під час закриття рахунків - просто так з банком не розпрощатися
Ощадбанк знову став об'єктом скарг своїх клієнтів через труднощі із закриттям карткових рахунків. Основні претензії стосуються незрозумілих правил щодо закриття кредитних карток і неповної або недостовірної інформації, яку надають працівники банку. Одним з основних проблемних моментів є вимога закривати картки виключно у відділенні, де вони були оформлені.
Клієнтка Ощадбанку розповіла про свій досвід спроби закрити картки, серед яких була як зарплатна, так і кредитна. За її словами, після того, як вона перестала користуватися картками через зміну місця роботи, банк повідомив про зміну умов договору. Зокрема, за користування кредитним лімітом почала нараховуватись комісія за обслуговування, що спонукало жінку закрити рахунки.
Під час дзвінка на "гарячу лінію" Ощадбанку її запевнили, що закрити рахунки можна у будь-якому відділенні банку, оскільки на них немає заборгованості. Проте, коли жінка звернулась до найближчого відділення і простояла у черзі близько двох годин, їй повідомили, що закрити кредитну картку можна лише у тому відділенні, де вона була видана. Працівники відділення також визнали, що інформація контакт-центру була неправдивою, і пояснили це "некомпетентністю" операторів гарячої лінії.
Крім проблем із закриттям рахунків, клієнтка також зауважила, що інформація на офіційному сайті банку не відповідає дійсності. Зокрема, на сайті зазначено, що відділення працює без перерви, хоча насправді у ньому була годинна перерва з 13 до 14 години.
Раніше ми розповідали, що Ощадбанк затримує розблокування арештованих рахунків переселенців: що відбувається
Також, ПриватБанк виплатить українцям від 500 до 25 000 гривень: хто отримає