"ПриватБанк" без пояснень блокує картки клієнтам: "Гроші заробив, податок сплатив, але користуватись не можна"

"ПриватБанк" без пояснень блокує картки клієнтам: "Гроші заробив, податок сплатив, але користуватись не можна"

"ПриватБанк" рекомендує частині своїх клієнтів перевести свої кошти в інший банк у зв’язку з негативними результатами фінансового моніторингу. Клієнти отримують повідомлення про припинення співпраці без надання додаткових пояснень.

Про це повідомляється на порталі "Мінфін", де користувачі можуть залишати відгуки про роботу банків.

Клієнт "ПриватБанк" повідомив, що вже 11 років користується послугуми цього банку. При цьому ніяких проблем раніше у нього не було. Днями він не зміг зайти до додатку "Приват24", адже забув пароль. Він намагався відновити пароль, але "ПриватБанк" не дав такої можливості. Тому чоловік вирішив звернутись у технічну підтримку банку.

"Операція операція відхилена, наберіть 3700". Починаю дзвонити і чую, що ми вирішили розірвати договір з вами і ви більше не клієнт банку", — йдеться у повідомленні.

Чоловік стверджує, що всі необхідні податки сплачено, а блокування рахунку сталося одразу після перерахунку оподаткованих коштів. Він не отримав жодних пояснень, тільки Клієнт "ПриватБанк" здивований звинуваченням у нібито відмиванні грошей, оскільки не отримав жодних документальних пояснень або претензій.

"У відділенні на запитання, як і чому взагалі таке сталося відповідь — я не знаю, банк вирішив. Вирішив банк чи робот, який не дав увійти до кабінету? Як держбанк може поводитися так — без будь-якого попередження про такі свої дії? Чи не треба було переконатися, що гроші законні? Що куди хочу, туди і відправляю? Що за маячня. Гроші заробив, податок сплатив, але користуватись не можна, бо ми так вирішили" — зазначено у скарзі.

У "ПриватБанк" відповіли на запит, зазначивши, що їхні дії відповідали чинному законодавству та вимогам Національного банку України. Всі заходи були здійснені відповідно до правил фінансового моніторингу в країні.

В установі підтвердили, що обслуговування клієнта було дійсно обмежене, але йому було надано можливість переказати залишки коштів на рахунок в інший банк.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Як і коли посадити ожину восени саджанцями: топ порад від садівників

Десерт "Льод та вогонь": спрощений рецепт від відомого кухаря, який вразить ваших гостей

Як правильно зберігати врожай буряків узимку: важливі поради та секрети від професіоналів

Зупиніться з консервацією, адже доведеться викидати: скільки можна зберігати варення, соління та компоти

Чим обробити сад від шкідників восени: експерти назвали кращі методи

Небезпечна бактерія живе в рибі та "пожирає людей": жінка залишилася без рук та ніг після вечері

Ціни на пальне змінилися: скільки коштує заправити повний бак

Заливний пиріг з цибулею та яйцем: легкий та корисний рецепт від зірки "Мастер Шеф" Лізи Глінської

Для чого використовують кондиціонер для білизни і чи потрібен він при пранні: міфи, в які ви вірите

"Доведеться підвищувати вдвічі": українські інтернет-провайдери готують нові тарифи

Як підготувати грядку під часник восени: правила гарантованого врожаю від господинь

Повістки вручатимуть "прозоро" – ТЦК зобов’язали до нових правил

500 гривень на продукти від "Ощадбанку": як отримати

На Харківщині волонтер пограбував дитину: замість покарання хотів на фронт

Україна вперше в історії стала бронзовим призером ЧС з футзалу