"ПриватБанк" без пояснень блокує картки клієнтам: "Гроші заробив, податок сплатив, але користуватись не можна"

"ПриватБанк" без пояснень блокує картки клієнтам: "Гроші заробив, податок сплатив, але користуватись не можна"

"ПриватБанк" рекомендує частині своїх клієнтів перевести свої кошти в інший банк у зв’язку з негативними результатами фінансового моніторингу. Клієнти отримують повідомлення про припинення співпраці без надання додаткових пояснень.

Про це повідомляється на порталі "Мінфін", де користувачі можуть залишати відгуки про роботу банків.

Клієнт "ПриватБанк" повідомив, що вже 11 років користується послугуми цього банку. При цьому ніяких проблем раніше у нього не було. Днями він не зміг зайти до додатку "Приват24", адже забув пароль. Він намагався відновити пароль, але "ПриватБанк" не дав такої можливості. Тому чоловік вирішив звернутись у технічну підтримку банку.

"Операція операція відхилена, наберіть 3700". Починаю дзвонити і чую, що ми вирішили розірвати договір з вами і ви більше не клієнт банку", — йдеться у повідомленні.

Чоловік стверджує, що всі необхідні податки сплачено, а блокування рахунку сталося одразу після перерахунку оподаткованих коштів. Він не отримав жодних пояснень, тільки Клієнт "ПриватБанк" здивований звинуваченням у нібито відмиванні грошей, оскільки не отримав жодних документальних пояснень або претензій.

"У відділенні на запитання, як і чому взагалі таке сталося відповідь — я не знаю, банк вирішив. Вирішив банк чи робот, який не дав увійти до кабінету? Як держбанк може поводитися так — без будь-якого попередження про такі свої дії? Чи не треба було переконатися, що гроші законні? Що куди хочу, туди і відправляю? Що за маячня. Гроші заробив, податок сплатив, але користуватись не можна, бо ми так вирішили" — зазначено у скарзі.

У "ПриватБанк" відповіли на запит, зазначивши, що їхні дії відповідали чинному законодавству та вимогам Національного банку України. Всі заходи були здійснені відповідно до правил фінансового моніторингу в країні.

В установі підтвердили, що обслуговування клієнта було дійсно обмежене, але йому було надано можливість переказати залишки коштів на рахунок в інший банк.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ