"ПриватБанк" блокує рахунки клієнтам без попередження про закриття: підтвердження коштів не допомогає
"ПриватБанк" блокує картки клієнтам без попередження про закриття договорів та заморожує кошти. Стала відома причина, з якої можна втратити доступ до своїх рахунків. На сайті Мінфіну з'явилася скарга від клієнта, зареєстрованого на порталі під ніком zeka13.
Клієнт "ПриватБанк" поділився, що з ним сталась жахлива ситуація при користуванні послугами банку. Зокрема, у чоловіка був відкритий рахунок ФОП у "ПриватБанк". Все було добре, допоки банк не заморозив кошти, які мали надійти на рахунок. Після чого банк попросив підприємця підтвердити надходження коштів. Документи були надані на відділення банку в той самий день.
Але це не врятувало клієнта "ПриватБанк" від закриття банківського рахунку.
"Вже через 3 місяці роботи прийшла відмова від обслуговування. Причини закінчення співпраці відсутні, навіть на відділенні не знають, кажуть звертайтесь в центральний офіс і чекайте відповідь до 30 днів. А потім, довіряй банку, коли тебе за публічні операції блокують і не хочуть тебе обслуговувати", - додав клієнт "ПриватБанк".
У "ПриватБанк" дали вже стандартну відповідь про фінмоніторінг будь-якого клієнта. Там пояснили, що діють відповідно до законодавчих норм. Банк повинен вживати заходів для запобігання та протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом, поширенню зброї масової поразки та фінансуванню тероризму.