"ПриватБанк" заблокував рахунок українця за часте користування терміналом: був клієнтом банку 15 років

"ПриватБанк" заблокував рахунок українця за часте користування терміналом: був клієнтом банку 15 років

Державний банк "ПриватБанк" заблокував рахунок клієнта через часте використання термінала для оплати комунальних послуг та штрафів.

Цю інформацію було повідомлено клієнтом "ПриватБанку" на порталі "Мінфін".

Клієнт "ПриватБанку" висловив незадоволення через раптове розірвання співпраці з банком, про яке дізнався з повідомлення. Він користувався послугами фінустанови протягом 15 років, але банк ухвалив рішення про розірвання договору після моніторингу його фінансових операцій.

Причини цього рішення залишаються невизначеними, оскільки вони сформульовані загально: "ПриватБанк" вказує на високий рівень ризику, недостатність документів для перевірки, неможливість ідентифікації кінцевих бенефіціарних власників, подання недостовірних даних та намір ввести "ПриватБанк" в оману.

Чоловік здивований відсутністю конкретики і звернувся до представників "ПриватБанку" за поясненням. Він вважає, що підозрілими могли стати його фінансові операції, такі як оплата комунальних послуг, поповнення карток сторонніх осіб та сплата штрафів.

"Що саме стало причиною такого рішення мені незрозуміло, можливо — допомога в оплаті комунальних послуг, поповнення карток сторонніх осіб, оплата штрафів та інші платежі на рахунки держустанов через термінал самообслуговування (що поробиш — не у всіх в нашій країні є картка ПриватБанку, а скористатись послугами банку через термінал самообслуговування для неклієнтів банку неможливо)", — написав клієнт "ПриватБанк".

Він також зазначив, що нещодавно успішно пройшов верифікацію в банку. Тоді він надав усі необхідні документи, і банк не висував жодних запитань щодо походження коштів або не вимагав додаткової інформації.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ

​Війська РФ атакують ЗСУ хімічними боєприпасами: за жовтень було понад 320 випадків