ПриватБанк закрив рахунок пенсіонера-інваліда, причина досить дивна: клієнт розкрив деталі
Державна фінансова установа "ПриватБанк" несподівано припинила співпрацю з клієнтом, який користувався його послугами більше 20 років.
Про це повідомив клієнт "ПриватБанку" на сторінці відгуків сайту "Мінфін".
Клієнт "ПриватБанку", пенсіонер та інвалід III групи з проблемами з зором, розповів, що користувався послугами банку більше 20 років, отримуючи через нього тільки пенсію та субсидію.
Нещодавно банк надіслав йому повідомлення про рішення припинити ділові відносини та обслуговування. Таким чином, за ініціативою банку, укладені договори банківського обслуговування будуть достроково розірвані.
"ПриватБанк" пояснив своє рішення посиланням на статтю 11 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", вважаючи, що клієнт підпадає під певні категорії ризику для банку.
Клієнт "ПриватБанку" зазначив у коментарі, що під час спілкування в онлайн-чаті не отримав чіткої відповіді від банку щодо цього рішення.
"Другий день спілкування в онлайн чаті, по телефону ніякої конкретної відповіді з причини блокування рахунку не отримав, окрім одного: "Це рішення банку" і все", — поділився клієнт "ПриватБанку".
ПриватБанк блокує доступ до кредитних лімітів, деталі.
"ПриватБанк" змусив українця чекати півроку на заміну банкнот.
ПриватБанк може заблокувати гроші в будь-яку мить, українець розповів деталі.