Проблеми з картками та щоразу по 25 гривень: "Ощадбанк" змушує ходити до себе, як на роботу
Українці регулярно скаржаться на обслуговування держбанку, намагаючись вплинути на якість роботи.
На сайті Мінфін, у розділі відгуків, українець поскаржився на фінустанову, розповівши свій досвід закриття карткового рахунку, який назвав "пекельними муками від Ощадбанку".
У своєму довгому оповіданні українець зазначив, що раніше у нього був картковий рахунок у Ощадбанку, але виникла ситуація, що він не зміг фізично звернутися до банку, вирішивши, що таку процедуру можна виконати онлайн, але не зміг це зробити.
Тому вирішив звернутися до банку відділення на Мазепи 13. Касир, на прізвище Сорока, спочатку послала мене на відділення де я картку відкривав. Я повідомив, що у контакт-центрі сказали, що я можу звернутися до будь-якого відділення з питанням закриття. Закрити рахунок вирішив, бо банк краде гроші з дебетної картки списує 25 гривень до овердрафту за серпень. Відразу зробив p2p переклад і вніс 25 грн. на рахунок.[/quote]
Тоді українцю заявили, що "гроші у статусі "заблоковані" не зможуть закрити картку сьогодні та порадили прийти за добу.
Українець вирішив уточнити у фахівця онлайн-чату, чи все закрито картковий рахунок, і там зазначили, що картку лише заблокували без закриття рахунку. А рахунок закриватиметься.
Оператор чату говорить 01.09, контакт центр 02.09… І щоб я закрив карту 02.09 вгадайте що? Правильно сплатити ще 25 грн за обслуговування неактивного карткового рахунку вересень… Або знову йти до того ж відділення просити про закриття карткового рахунку, оскільки мені мали вручити договір про закриття, але цього мені не надали… Вже навіть не знаю що робити… Або ходити в ощадбанк щодня як на роботу?
Через безпорадність українець пише, що сервіс просто неперевершений – картковий рахунок не можна закрити онлайн та навіть у відділенні.
Раніше ми повідомляли, що Ощадбанк залишає клієнтів без коштів для існування: блокує навіть пенсійні рахунки.