Що робити, якщо отримали неправильну платіжку: роз'яснення від "Нафтогазу"
У платіжках українців за спожитий газ нерідко з'являються дивні нарахування, які відрізняються від фактично показників лічильника.
У чому причина таких похибок та як діяти споживачам, розповіли фахівці компанії "Нафтогаз" на офіційній сторінці у Facebook.
До газопостачальної компанії зі скаргою звернулася українка, яка заявила, що вже кілька місяців поспіль їй надсилають некоректні показники у платіжках. Відповідно, і сума до оплати не відповідає реальному споживанню. При цьому жінка наголосила, що щомісяця та вчасно передає показники лічильника.
"Щомісяця 1 числа передаю показники, приходить переплата, сплачую по лічильнику, пишуть, "переплата", приходив оператор з Острога, зняв показник, і він уже 2 місяць не взятий до уваги", - заявила клієнтка.
Фахівці газопостачальної компанії відреагували на скаргу і пояснили, що "Нафтогаз" не нараховує обсяги газу, а лише є постачальником та формує рахунки на підставі даних, які передає оператор ГРМ. Українці порадили звернутися до облгазу, щоб встановити причину некоректних платіжок.
"Наша компанія лише допомагає в прийомі показань лічильника та надає альтернативні сервіси для передачі показників. Ці дані направляються до Вашого оператора ГРМ для опрацювання та визначення об`єму споживання газу", - йдеться у відповіді "Нафтогазу".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, другу "газову" платіжку перерахують: скільки доведеться платити кожній родині щомісяця.