Що робити, коли зникає світло: ДТЕК назвали головні кроки
Не завжди відсутність світла викликана масштабними відключеннями. Часто проблема може бути у самій будівлі або навіть у вашій квартирі. Компанія ДТЕК Дніпровські електромережі надає корисні поради, як діяти у таких випадках.
Загальний стан електромереж у Дніпропетровській області контролює АТ "ДТЕК Дніпровські електромережі". Компанія відповідає за технічне обслуговування, ремонт і модернізацію зовнішніх мереж, які доставляють електроенергію до будинків.
Що стосується внутрішньобудинкових електромереж, відповідальність за їхній стан лежить на об’єднанні співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), житлово-будівельних кооперативах (ЖБК) або керуючих компаніях, які утримують будинки на балансі.
У разі аварій на цих мережах ремонтні роботи здійснюються за кошти ОСББ, ЖБК або керуючої компанії.
Якщо зникло світло – що робити?
-
Спершу варто перевірити, чи є за вашою адресою зареєстровані аварійні або планові відключення. Це можна зробити на офіційному сайті ДТЕК або в чат-ботах.
-
Якщо таких відключень немає, слід звернутися до вашого ОСББ, ЖБК чи керуючої компанії, щоб вони перевірили стан внутрішньобудинкових мереж.
-
Якщо ж внутрішні мережі працюють нормально, ОСББ або ЖБК повинні подати заявку до ДТЕК для перевірки зовнішніх електромереж. Фахівці компанії проведуть необхідний огляд та ремонт.
Крім того, повідомити про відсутність світла або передати покази лічильника можна через зручні чат-боти в Telegram та Viber. Щоб скористатися ними, потрібно зробити кілька простих кроків: перейти за посиланням, поділитися номером телефону і ввести номер особового рахунку. Завдяки чат-боту можна не тільки швидко передавати інформацію, а й оперативно отримувати актуальні новини про планові чи аварійні відключення у вашому районі.
Раніше ми повідомляли, у ДТЕК розкрили правду, чи завищюють їх контролери показники лічильників.
Чиновник запропонував переодягнутися у форму ДТЕК та під виглядом аварійної служби відключити мешканцям світло- детальніше на Знай.ua.