Типові помилки при оплаті комунальних рахунків: як не втратити гроші
Від помилок ніхто не застрахований, у тому числі під час оплати за комунальні послуги. Фахівці "Донецькоблгаз" розповіли, як діяти, якщо споживач переплутав реквізити або забув вказати важливі дані при проведенні платежу.
Перше, що важливо пам'ятати при оплаті газових платіжок – за фактично спожите паливо потрібно платити постачальнику (у більшості "Нафтогаз"), а за доставку газу – оператору ГРМ.
Що робити, якщо заплатили оператору ГРМ за спожитий газ?
- Написати заяву на повернення коштів на адресу філії оператора ГРМ, на рахунок якої було помилково сплачено кошти;
- додати до заяви копію паспорта, копію реєстраційного номера облікової картки платника податків, квитанцію про сплату, витяг із банку з IBAN рахунком споживача;
- передати заяву з документами до філії оператора ГРМ.
Що робити, якщо помилково сплатили на рахунок іншої організації?
- Написати заяву на повернення коштів на адресу організації, яка отримала кошти;
- додати до заяви копію паспорта, копію реєстраційного номера облікової картки платника податків, квитанцію про сплату, витяг із банку з IBAN рахунком споживача;
- передати заяву та документи до організації, на рахунок якої помилково надійшла оплата.
Що робити, якщо в платежі не вказано дані абонента?
- Написати заяву на зарахування коштів, вказавши коректні дані споживача для зарахування оплати;
- додати копію квитанції про сплату, копію паспорта та реєстраційного номера облікової картки;
- надіслати заяву та документи своєму оператору ГРМ.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, якщо не хочете зимувати у холодній квартирі: "Газмережі" попередили, що має зробити кожен.
Поділитися сюжетом